-->
דודו אוטמזגין, סמדי בומבה וחיים דיין (צילומים: ויקישיתוף, יריב אלדד, CC-by-SA-4.0; מתוך הפייסבוק)
דודו אוטמזגין, סמדי בומבה וחיים דיין (צילומים: ויקישיתוף, יריב אלדד, CC-by-SA-4.0; מתוך הפייסבוק)

יוזמה מרגשת: השפים שיבשלו ארוחות גורמה לניצולי שואה

כמה מהשפים המובילים בישראל יתקבצו ביום רביעי הבא במטבח של עמותת יד עזר לחבר בהדר ויבשלו ארוחות גורמה חגיגיות לניצולי השואה של העמותה. על יום הבישולים הופקדה השפית סמדי וקנין הידועה כסמדי בומבה, ואליה יצטרפו השף קונדיטור דודו אוטמזגין, השף חיים דיין והשף אסי פנחס

פורסם בתאריך: 18.9.24 07:55

ביום רביעי הבא יתקבצו כמה ממיטב השפים בישראל במטבח של עמותת יד עזר לחבר ברחוב קסל בהדר ויבשלו ארוחות גורמה חגיגיות לניצולי השואה של העמותה.

על יום הבישולים תופקד השפית סמדי וקנין הידועה כסמדי בומבה, ואליה יצטרפו השף קונדיטור דודו אוטמזגין, השף חיים דיין ממלון בוטניקה בחיפה, השף אסי פנחס ממלון ליאונרדו פלאזה בחיפה והשף של יד עזר לחבר מיכאל אמסלם. גם ידוענים כמו איציק כרסנטי, מיה פישל ושלמה שרף ייקחו חלק באירוע.

הוגת הרעיון של הפרויקט היא יערית שושן, מייסדת משרד The Brand House שחברה למייסד ומנכ"ל העמותה שמעון סבג.

 

 

"שמעתי על המיזם, וללא היסוס מיהרתי להירתם אליו. אני מודה לסבג ולצוות העמותה על הזכות האדירה בכך שהם בחרו דווקא בי להוביל את האירוע. כולי התרגשות לבשל את ארוחות החג לניצולי השואה, ואין לי צל של ספק שהם לא ישכחו לעולם את הארוחה שנבשל להם".

סבג: "חשוב ביותר שדווקא ניצולי השואה והקשישים יקבלו ארוחת שף. הם לא הולכים לאכול במסעדות יוקרה, וגם להם מגיע אחרי כל התקופות הקשות שהם עברו. מצווה גדולה היא לסייע לכל יהודי לשבת בשולחן החג בראש השנה. יד עזר לחבר תעשה כל שביכולתה כדי שלא יישאר אף ניצול שואה רעב בחג".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. בבר שמחה

    הייתי שמח אם היו עושים זאת ללא פירסום,ולא רק פעם במאה שנה לפחות פעם בשבוע,כל הסלב רק מחפשים פירסום,שום דבר לא אוטנטי ואמין !

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר