יוגה בכיכר החטופים החיפאית (צילום: אירית יפתח)
יוגה בכיכר החטופים החיפאית (צילום: אירית יפתח)

לזכרה של כרמל גת: יוגה בחוף הים

תרגול יוגה המוני לזכרה של החטופה כרמל גת ז"ל שנרצחה בשבי החמאס בעזה יתקיים ביום שישי ברחבת המחוללים בחוף זמיר. ממטה משפחות החטופים נמסר: "כרמל הפיצה אור ואהבה לכל אדם שפגשה. אפילו בשבי היא שמרה על החטופים ולימדה אותם לתרגל יוגה כדי לשמור על החוסן שלהם"

פורסם בתאריך: 8.9.24 13:16

אירוע המוני לתרגול יוגה יתקיים לזכרה של החטופה כרמל גת ז"ל שנרצחה בשבי החמאס בעזה. התרגול, בהדרכתה של עדי לרנר, ייערך ביום שישי בשעה 17:00 ברחבת המחוללים בחוף זמיר .

גת נחטפה מבית הוריה בקיבוץ בארי בשבת השחורה. ההודעה בשבוע שעבר על הירצחה בשבי ביחד עם עוד חמישה חטופים טלטלה את המדינה והותירה חור בלבם של רבים. מעדויות של חטופים שחזרו משבי עלה כי גת העבירה שיעורי יוגה ומדיטציה בשבי בניסיון להרגיע אותם, ובמטה משפחות החטופים אמרו על גת כי היא "הפיצה אור ואהבה לכל אדם שפגשה, כך יעידו חבריה ובני משפחתה. היא נתנה מעצמה תמיד. אפילו בשבי היא שמרה על החטופים האחרים ולימדה אותם לתרגל יוגה כדי לשמור על החוסן שלהם. ב-1 בספטמבר כרמל נרצחה עם עוד חמישה חטופים שהיה אפשר להחזירם בחיים בעסקה".

ממטה משפחות החטופים החיפאי נמסר: "זהו אירוע היוגה השלישי שאנחנו עורכים לכרמל ז"ל. בחיפה נערכו כבר שני אירועי יוגה על שמה בתקווה שהיא תשתחרר ותוכל להשתתף בתרגול יוגה המוני עם כולנו, ולשברון לבנו היא נרצחה ואנו עורכים אירוע לזכרה בלב כבד. זהו האירוע הראשון אחרי הירצחה".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר