סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי ז"ל ואלמנתו שרית (צילום: פרטי)
סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי ז"ל ואלמנתו שרית (צילום: פרטי)

לזכרו של נתנאל: מציינים את יום הולדתו בנתינה

מחר היה אמור סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי לחגוג את יום הולדתו. אך נתנאל נפל ב-12 בפברואר נפל בקרב מול מחבלי החמאס, ואלמנתו שרית חשבה על דרך ראויה לחגוג לו. ואין דרך טובה יותר מאשר קירוב לבבות בנתינה - בדיוק כשמו וכאישיותו של נתנאל

פורסם בתאריך: 5.9.24 07:54

ב-12 בפברואר נפל סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי מקרית שמואל בקרב מול מחבלי החמאס בדרום רצועת עזה. מחר (שישי) הוא היה אמור לחגוג את יום הולדתו ה-37, ואלמנתו שרית חשבה על דרך ראויה לחגוג לו. ואין דרך טובה יותר מאשר קירוב לבבות בנתינה – בדיוק כשמו וכאישיותו של נתנאל.

"חשבנו מה יכול לאפיין את בעלי, וחמותי כל הזמן התגאתה לספר שהשם שהם בחרו עבורו – נתנאל – מאפיין את מה שהוא", אומרת שרית אלקובי, "הוא כל כולו היה עסוק בנתינה. בכל מקום שהוא היה יכול וכמה שהוא היה יכול. הוא תמיד היה הראשון להגיע והאחרון לעזוב, ולא משנה איפה ועם מי – הוא תמיד ידע לתת יד, ויותר מזה. לכן החלטנו שהדרך הכי נכונה להנציח אותו ולציין את יום הולדתו היא לעשות משהו כדי לקרב לבבות במדינה שלנו ולהכניס קצת אור וטוב בתקופה המשוגעת הזו".

 

 

היוזמה של משפחת אלקובי זכתה לשם "מתגייסים לנתי-נה", ובמסגרתה מתבקשים המעוניינים לציין את יום הולדתו של נתנאל לבצע מעשה של נתינה, כמו להביא לשכן עוגה או חלות לשבת, לתרום סעודה לעני או למשפחה במצוקה, לבקר קשיש בבית אבות, לשמח חולה בבית חולים, להאיר פנים לזולת או לעשות כל מעשה אחר של חסד. את המעשה, מבקשת שרית, יש לתעד ולתייג את דף הפייסבוק "מצדיעים לך – סא"ל נתנאל נתי אלקובי הי"ד" או את עמוד האינסטגרם remember_natielkouby.

"הכנו רשימה של פעולות שיכולות לאפיין נתינה, אבל זה פתוח כמובן – כל אחד יעשה מה שהוא יכול ורוצה ומכיר כנתינה", מסבירה שרית ואומרת שהיא תשמח אם המיזם יהפוך לדבר קבוע ביום הולדתו של נתנאל: "זו יכולה להיות מסורת יפה מאוד".

 

סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי ז"ל ואלמנתו שרית (צילום: פרטי)

סא"ל (במיל') נתנאל אלקובי ז"ל ואלמנתו שרית (צילום: פרטי)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר