החומה החדשה בדרך יד לבנים (צילום: דוברות עיריית חיפה)
החומה החדשה בדרך יד לבנים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

אחרי שנה וארבעה חודשים: הושלם שיקום החומה ביד לבנים

מעיריית חיפה נמסר כי בשלב הסופי של עבודות השיקום של החומה שקרסה בדרך יד לבנים חוזק הקיר באמצעות מסמרים ייעודיים והגשרים המחברים בין הרחוב לבנייני המגורים שוקמו. כעת רשאים התושבים לשוב ולהשתמש במגרש החנייה במפלס התחתון

פורסם בתאריך: 3.9.24 12:26

שנה וארבעה חודשים לאחר קריסתה של החומה בדרך יד לבנים, עיריית חיפה הודיעה כי הסתיימו העבודות לשיקומה.

מהעירייה נמסר כי העבודות, שרוכזו על ידי מינהל ההנדסה ומינהל התפעול ובוצעו באמצעות חברת יפה נוף, כללו בשלב הראשון ייצוב זמני של הקיר, הרחקת הסכנה מהציבור ובדיקת יציבותם של הקירות הסמוכים לו. מיד לאחר מכן החל שלב ביצוע שיקום הקיר, שכלל את חיזוקו באמצעות מסמרים ייעודיים ואת שיקום הגשרים המחברים בין הרחוב לבנייני המגורים.

עוד נמסר: "לאורך כל תקופת העבודות פעלה העירייה, באמצעות האגף לפניות הציבור ואגף שפ"ע, למתן מענה מלא ככל הניתן לשאלות ולבקשות התושבים, תוך שהיא מעמידה לרשותם מגרשי חנייה חלופיים שהוכשרו במיוחד, שירות שאטל ברחבי השכונה ללא תשלום ואף קלנועית שנועדה לסייע לדיירים מבוגרים להגיע אל תחנת האוטובוס שבקצה הרחוב וממנה לבתיהם".

כעת, עם מתן האישור הסופי לתקינות הקיר, רשאים התושבים לשוב ולהשתמש במגרש החנייה במפלס התחתון שהוכשר לשימוש. בחודשים הקרובים תבצע העירייה במקום עבודות פיתוח סביבתיות, שיכללו חידוש מדרכות, נטיעת עצים והצבת ריהוט רחוב.

 

מפלס החניה התחתון בדרך יד לבנים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

מפלס החניה התחתון בדרך יד לבנים (צילום: דוברות עיריית חיפה)

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. המקום הכי נורא בחיפה

    שממה אורבנית. כמו מדבר!! רק אספלט ליד כביש יד לבנים הסואן. אין חנויות, אין גינות, אין עצים. רק חניות וחניות וכביש ועוד קיר ועוד כביש ראשי ועוד קיר ועוד כביש ועוד כביש ועוד חניון ועוד כביש.
    שממה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר