הגרנד קניון (צילום: יח"צ)
הגרנד קניון (צילום: יח"צ)

הגרנד קניון מציג: שופינג ללא מע"מ

18 קניוני עופר ברחבי הארץ מציעים ארבעה ימים של קניות ללא מע"מ בהשתתפותם של מותגים בינלאומיים ומקומיים. לקראת המבצע, שייערך לרגל השקת קולקציות חדשות לסתיו-חורף 2025, ייערך קמפיין בהשקעה של מיליון שקל בכיכובה של עדי אשכנזי

פורסם בתאריך: 3.9.24 10:16

קניוני עופר, ובהם הגרנד קניון, יוצאים למבצע של קניות ללא מע"מ, שיימשך ארבעה ימים בין 8 ל-11 בספטמבר.

במבצע, שיתקיים ב-18 קניוני עופר לרגל השקת קולקציות חדשות לסתיו-חורף 2025, ישתתפו מותגים בינלאומיים ומקומיים, ובהם רזילי, פנדורה, ריפלי, אינטימה, רויאלטי, גסס, תכשיטי גראס, נאוטיקה, טימברלנד, סקצ'רס, אופטיקה הלפרין, גולף, גולף קידס, גולף אנד קו, נעלי נמרוד, ורדינון, נעמן, ג'ק קובה, הודיס, צומת ספרים, בי יוניק, אפרודיטה, טבע נאות, פאפאיה, קרייזי ליין, איב רושה, ג'אמפ עונות, אלדו, יולו, קוק אנד בק, זיפ וקולומביה.

לרגל השקת המהלך יוצאת חברת הקניונים בקמפיין רחב בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, תחת הסיסמה "TAX FREE – ימים ללא מע"מ בקניוני עופר". הקמפיין יעלה בהשקעה של כמיליון שקל, והוא כולל פרסום בטלוויזיה, ברדיו, בדיגיטל ובסושיאל, ושילוט בקניונים ברחבי הארץ.

 

 

מנהלת תחום שיווק של קניוני עופר טלי בר-אל: "כחלק מהאסטרטגיה שלנו להביא בשורות צרכניות, חדשנות וחוויית קנייה אחרת, אנו פותחים את העונה החדשה עם הזדמנות להטבות אטרקטיביות לרכישת קולקציות חדשות במספר רב של קטגוריות ללא מע"מ. המטרה היא להפוך את המהלך למסורת רבת שנים כחלק מהגברת חווית הקנייה בקניוני עופר".

 

עדי אשכנזי בקמפיין של קמיוני עופר (צילום: עומרי אמסלם, סטודיו פלד)

עדי אשכנזי בקמפיין של קמיוני עופר (צילום: עומרי אמסלם, סטודיו פלד)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר