הלב צבוע בצהוב (צילום: ראובן כהן, דוברות עריית חיפה)
הלב צבוע בצהוב (צילום: ראובן כהן, דוברות עריית חיפה)

לרגל ט"ו באב: המחווה של העירייה למען החטופים

עיריית חיפה צבעה את פסל הלב בטיילת לואי בצהוב כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים. כעת נושא הלב את הכיתוב "יש לחיפה חור בלב - BRING THEM HOME NOW". יונה יהב: "העירייה בראשותי תעמוד לימין משפחות החטופים ותסייע למאבקן בכל דרך אפשרית"

פורסם בתאריך: 18.8.24 12:49

לרגל ט"ו באב, חג האהבה העברי שיצוין מחר (שני), צבעה עיריית חיפה את פסל הלב בטיילת לואי בצהוב, כאות הזדהות עם מאבק משפחות החטופים. הלב נושא כעת את הכיתוב "יש לחיפה חור בלב – BRING THEM HOME NOW", בהשראת השיר של להקת הג'ירפות.

ראש העיר יונה יהב: "העירייה בראשותי תעמוד לימין משפחות החטופים ותסייע למאבקן בכל דרך אפשרית. אנו פועלים ללא לאות כדי לשמור את נושא החטופים על סדר היום הציבורי עד לשובם הביתה. עד אז נמשיך לפעול בכל דרך כדי לתמוך במשפחות ולהבטיח שקולן יישמע".

 

 

יהב הוסיף כי "הבחירה בט"ו באב לציון מחווה זו אינה מקרית. החג, שמסמל אהבה ואחדות, מזכיר לנו את הקשר העמוק בין כל חלקי העם ואת החשיבות של התמיכה ההדדית בעתות משבר. הזעקה לשחרור החטופים מסומנת דרך הסרט הצהוב שאומר 'עם ישראל חי' ומסמלת את התקווה לשחרורם המהיר".

מעיריית חיפה נמסר: "העירייה מזמינה את תושבי חיפה והמבקרים בעיר לבקר במקום, לצלם תמונות ולשתף אותן ברשתות החברתיות כדי להגביר את המודעות למאבק החטופים. זוהי הזדמנות להראות סולידריות ולהפיץ את המסר של אהבה ותקווה ברחבי הארץ והעולם".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. גרצל

    רעיון מהמם, על הדרך אפשר לחשוב על רעיונות יצירתיים לצביעת וניקוי הדר שמרגישה כמו עזה כבר 30 שנה אנחנו כאילו בעוצר גטו אחרי הפצצה? (לא שוק תלפיות, לא מתכוונים אליך)

  2. העירייה ברשותי תמשיך לצבוע דברים בצהוב ולתלות דגלים צהובים במוריה"

    ואוו ההיא האירה את בניין העירייה בצהוב והפלוצר הזה צובע פסלים
    נפלנו מהפח אל הפחת…

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר