אור שחף (צילום: בועז כהן)
אור שחף (צילום: בועז כהן)

רעידת אדמה: אור שחף יעזוב את תפקיד מנכ"ל החברה הכלכלית

פרסום ראשון: לאחר תשע שנים מוצלחות כמנכ"ל התאגיד העירוני החליט אור שחף בהסכמה עם יו"ר הדירקטוריון רני בנדר על סיום תפקידו. שחף: "אחרי תקופה ארוכה שבה הובלתי את החברה הכלכלית להישגים משמעותיים זה הזמן להתקדם לאתגר הבא. אני מודה ליונה יהב שהאמין בי ועוזב את החברה בגאווה"

פורסם בתאריך: 26.7.24 11:13

מנכ"ל החברה הכלכלית לחיפה אור שחף יסיים את תפקידו – כך נקבע בהחלטה משותפת בינו לבין יו"ר דירקטוריון החברה, חבר מועצת העיר רני בנדר.

ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי ביום רביעי התנהלה שיחה בין שחף לבנדר, ובה הוחלט כי שחף יסיים את תפקידו בהסכמה משותפת. זה יהיה סיום התקשרות של מנכ"ל תאגיד עירוני ראשון בקדנציה הנוכחית של ראש העיר יונה יהב, כחלק מהשינויים הפרסונליים הצפויים בעיריית חיפה.

החברה הכלכלית היא תאגיד עירוני שהוקם בשנת 1972 בבעלות מלאה של העירייה, והיא משמשת זרוע ביצועית של העירייה בפיתוח פרויקטים גדולים כמו שטחים לתעשייה, מבני ציבור, מבני משרדים במתחמי תעשיית עתירת ידע וטכנולוגיה, וטיילות. תחת החברה פועלים חמישה גופים – פארק מדעי החיים, החברה הכלכלית לניהול פרויקטים, קריית הספורט והבילוי (האיצטדיון העירוני), ההיי סנטר וחברת מת"ם (שבה מחזיקה החברה הכלכלית ב-49.9 אחוז וב-50.1 האחוזים הנותרים מחזיקה חברת גב ים).

 

 

שחף מונה למנכ"ל החברה לפני תשע שנים. הוא בעל תואר M.B.A במינהל עסקים מאוניברסיטת ניו יורק ותואר B.A במינהל ציבורי מבית הספר למדעי המדינה של אוניברסיטת חיפה.

במהלך הקדנציה שלו הוא הוביל שורה של פרויקטים במגוון תחומים כלכליים, שהבולטים שבהם הם פארק מדעי החיים שסיים את אכלוס הבניין הראשון ונמצא בבנייה של עוד שני מבנים מניבים, השלמת פארק הספורט והפנאי בקרית חיים (בית נגלר), הקמת מינהלת חדשנות להשקעה בחברות סטארט אפ ולשיתופי פעולה עם הטכניון ועם אוניברסיטת חיפה, ייצור חשמל ירוק באנרגיה סולארית על גגות מבני ציבור, רכישת קאנטרי גלי חיפה, צמיחה של פארק מת"ם והובלת חברות הבת היי סנטר והאיצטדיון. במקביל לפעילות העסקית הכלכלית הוביל פרויקטים בתקופות חירום, ובהם מיזם "חיפה קשבק", רצף תעסוקתי למפונים ותמיכה בכוחות הביטחון במלחמת חרבות ברזל.

שחף מסר ל"כלבו – חיפה והקריות": "אחרי תקופה ארוכה שבה הובלתי את החברה הכלכלית להישגים משמעותיים, זה הזמן להתקדם לאתגר הבא. חיפה יקרה לי, ואני מתכוון להמשיך לעשות למענה. אני מודה ליהב שהאמין בי לאורך השנים ועוזב את החברה בגאווה. לחברה יש הון אנושי עצום, איתנות פיננסית וכל מה שנדרש לה להמשך הצלחתה".

 

תגובות

10 תגובות
10 תגובות
  1. נעלם גדול מה גרם להתפטרותו / פיטוריו

    מעניין את מי יצניחו במקומו?
    האם מדובר בעוד קרובי משפחה של גד זאבי וחבריו של יהב או שיביאו מישהו מקצועי לנהל את החברה?

  2. גלי

    "יסיים את תפקידו בהסכמה משותפת" אז ככה קוראים לזה היום? חחחח תרשו לי לגחך…

  3. זמן להתחדשות החברה

    הזדמנות למצוא מנהל חיפאי שירים את החברה הכלכלית מאשפתות תכנון וניהול גרועים ואיטיים ומעט מדי תרומה לעיר -שאפיינו אותה עשרים שנה

  4. כמה נזק ב-3 חודשים

    זה היה ברור האחיין של גד זאבי מסדר עוד ג'ובים לחבריו עכשיו בחברה הכלכלית. הם באו להרוס עד היסוד.

  5. צעד טבעי ובריא

    לא רעידת אדמה, אלא החלטה נכונה לכל הצדדים. ועכשיו לתאגידים הבאים.

  6. קודקוד 1

    הלו חברים ,פו זה חיפהההההה ! פו זה לא ת"א, העיר עדיין מנומנמת , ומדשדשת אחרי ערים אחרות בארץ, וחייבת וצמאה לחדשנות ופרויקטים מקדמים לטובת פיתוח העיר התושב !ורווחתו……

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר