השר אלי כהן ויונה יהב (צילום: דוברות עיריית חיפה)
השר אלי כהן ויונה יהב (צילום: דוברות עיריית חיפה)

משרד האנרגיה יקדם תוכנית להטמנת קווי החשמל בחיפה

בפגישת עבודה שקיימו שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן וראש העיר יונה יהב סוכם על קידום תוכנית להטמנת קווי החשמל בחיפה ועל פיתוח תשתיות המים והביוב במטרה לסייע בזירוז תוכניות הבנייה, תוך הגברת אמינותה של מערכת החשמל בשגרה ובחירום

פורסם בתאריך: 24.7.24 09:10

שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן קיים אתמול (שני) פגישת עבודה עם ראש העיר יונה יהב. בפגישה, שבה השתתפו גורמי מקצוע במשרד, סוכם על קידום תוכנית להטמנת קווי החשמל בחיפה ועל פיתוח תשתיות המים והביוב במטרה לסייע בזירוז תוכניות הבנייה, תוך הגברת אמינותה של מערכת החשמל בשגרה ובחירום.

מעיריית חיפה נמסר כי בפגישתם דנו כהן ויהב בקידום שורה של מהלכים שיביאו להתייעלות באנרגיה בתשתיות, יאיצו פרויקטים, יחסכו בהוצאות ויפחיתו את זיהום האוויר.

 

 

כהן: "מהפכת האנרגיה שאותה אנו מובילים היא בשורה עבור תושבי חיפה והסביבה. התוכנית תשפר את איכות החיים של התושבים, תביא לחיסכון באנרגיה ותאפשר לעיר להשקיע יותר ברווחה, בחינוך ובפיתוח תשתיות. הטמנת קווי המתח באדמה תגביר את אמינות מערכת החשמל, תשפר את נראות פני הרחובות ותסייע בקידום תוכניות הבנייה באזור. ביחד עם ראש העיר נפעל לקדם את חיפה כעיר ירוקה שתספק את צורכי האנרגיה מאנרגיות מתחדשות ולא מזהמות – דבר שיתרום רבות לאיכות הסביבה"

יהב: "שמחנו להתארח אצל השר כהן במשרד האנרגיה כדי לקדם פרויקטים משמעותיים ליצירת אנרגיה מתחדשת, לשימוש באנרגיה ירוקה, לאגירת אנרגיה ולהטמנת קווי מתח גבוה. זו פגישה חשובה ומשמעותית להמשך פיתוח חיפה".

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר