מגרשי אתו"ס (צילום מתוך אתר האינטרנט של אתו"ס)
מגרשי אתו"ס (צילום מתוך אתר האינטרנט של אתו"ס)

ניהול המגרשים העירוניים בדרך חזרה לאתו"ס

בקדנציה הקודמת העבירה עיריית חיפה את ניהול המגרשים העירוניים לרשות הספורט על רקע מתיחות בין ראש העיר לשעבר עינת קליש רותם לאתו"ס, וגם החלטה של מועצת השינוי להחזירם לתאגיד לא יושמה. סגן ראש העיר יוסי שלום, המשמש יו"ר דירקטוריון אתו"ס: "זה נכון שגוף אחד ינהל אותם"

פורסם בתאריך: 21.7.24 07:53

מנכ"ל עיריית חיפה גדי מרגלית בוחן את העברת ניהול מגרשי אתו"ס (אגריטק), מגרשי אבי רן, איצטדיון האתלטיקה הקלה בנוה שאנן ומגרשי הספורט במתחם בית נגלר בקרית חיים לידיו של התאגיד העירוני אתו"ס.

כזכור, בתחילת 2021 העבירה העירייה את ניהול המגרשים העירוניים מאתו"ס לרשות הספורט על רקע מתיחות בין ראש העיר לשעבר עינת קליש רותם לתאגיד, וזאת לאחר שבאוקטובר 2020 הורתה קליש רותם על הפסקת ההתקשרות בין העירייה לאתו"ס בכל הקשור למגרשים.

בנובמבר 2021, זמן קצר לאחר הקמתה של מועצת השינוי, העבירה מועצת העיר החלטה על החזרת הפעלת המגרשים העירוניים לידיה של אתו"ס, אך החלטה זו לא בוצעה וניהולם של המגרשים נותר בידי רשות הספורט. "כל ההצעות לסדר שהיו בתקופה הזו לא מומשו באמת", אומר גורם באתו"ס.

 

 

סגן ראש העיר יוסי שלום, המשמש יו"ר דירקטוריון אתו"ס, מסר בתגובה ל"כלבו – חיפה והקריות": "זה עדיין לא נסגר סופית אך הנושא נמצא אצל מנכ"ל העירייה. אנחנו לא פועלים לאור מה שקרה במועצה הקודמת אלא מתוך היגיון. בשבוע שעבר קיבל מרגלית את האומדן שהצגנו לו לתחזוקת המגרשים, ואתו"ס תמיד עשתה את זה יותר טוב. המטרה היא שרשות הספורט לא תתעסק בניהול מגרשים אלא ביצירת תוכן ופעילויות לטובת תושבים".

לדבריו, "מרגלית רצה לבדוק את האופציה הזו. הצוות המקצועי שלנו היה במגרשים כדי לבדוק את כל הכשירות שלהם ומה צריך כדי לקבל חזרה את המגרשים ולתחזק אותם ברמה ראויה עבור הציבור. הגשנו דוח, וכעת אנחנו מחכים שהוא יקבע פגישה ויידע לתקצב את זה. אנחנו מתחזקים את כל האולמות העירוניים, ואין שום סיבה שלא נתחזק גם את המגרשים. זה נכון שגוף אחד ינהל ויתחזק אותם. מה שהמנכ"ל יחליט זה מה שיקרה".

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. עמרי י.

    שלום יוסי שלום.
    מציע שתעין בדוחות מבקר העירייה הקטךניים על אתו"ס בשנים האחרונות
    מומלץ שתשב שלא תיפול מרוב הלם על הנזקים המצטברים.

  2. אחד שיודע

    בתור אחד שמכיר את המגרשים מקרוב מאד
    אף אחד מאתו"ס לא דרך פה לא בשביל כשירות ולא בשביל כלום
    יפה שהשיח הזה מתנהל בעיתונות ולעובדים לא אומרים שום דבר

  3. עיזת

    העיקר ניפכו את רשות הספורט ונתנו לבעל של מנהל מחלקה שלא עשה קלון והוא ישב על עתחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר