חברת התעופה אייר חיפה הודיעה כי המטוס הראשון בצי המטוסים שלה ינחת בישראל בסוף חודש יולי. המטוס, מדגם ATR 72-600, הוא חדש לחלוטין ובו 72 מושבים. המטוס יימסר להנהלת החברה בטולוז מידי היצרנית הצרפתית-איטלקית ATR, שנמצאת בבעלות משותפת של קונצרן Airbus וקבוצת לאונרדו, ימריא משדה התעופה בלניאק וינחת בחיפה. בחודשים הבאים תקבל החברה שני מטוסים נוספים מדגם זה.
החברה נמצאת בשלבים האחרונים בתהליך קבלת רישיון ההפעלה המבצעי מרשות התעופה האזרחית (רת"א), זאת לאחר שקיבלה בספטמבר רישיון הפעלה מסחרי משרת התחבורה מירי רגב. עם השלמת תהליך הרישוי, שצפויה בספטמבר, תחל החברה במכירת כרטיסי טיסה ובהפעלת טיסותיה מחיפה.
גונן אוסישקין, שותף, מייסד ומנכ"ל אייר חיפה: "אנחנו מתרגשים מאוד לקראת הגעת המטוס הראשון שלנו לישראל. אייר חיפה היא חברת התעופה הישראלית הראשונה שקמה מאז שנות ה-90, ואנחנו גאים, במיוחד בתקופה זו, להיות חברת התעופה המסחרית הראשונה בתולדות המדינה שבסיס הפעילות שלה הוא בנמל התעופה הבינלאומי בחיפה. אנחנו ממתינים להשלמת תהליך הרישוי של החברה, ועם סיומו ועם קבלת הרישיונות הנדרשים מרת"א נכריז על המועד להשקת הפעילות של החברה".
הלן
לאן אפשר לטוס?
מתעב נתבג
הללויה.
נטוס לכל נקודה שתטוסו אליה ונשקול לכל קונקשיין אפשרי-רק לא להגיע לנתבג המסורבל עם זמן הגעה (רכבת +שלוש שעות).
כאמור-הללויה.
חחח
מעבטרת לקפריסין בלילה והגעה בבוקר הייתה מסיעה 500 נוסעים בהפלגה אחת, כמו 7 טיסות כאלו..
יעל ר.
שדה לא יכול לפעול עבור חברה אחת עם מטוס אחד, זה לא רציני.
לא ישתלם להחזיק אותו פתוח ואין למיזם הזה שום סיכוי.
אם לא יהיה בחיפה שדה בינלאומי אמיתי עם 20-30 יעדים וחברות תעופה הצפון גמור גם בלי טילים.
אף חברה היום לא משקיעה באזור שאין לו שדה תעופה ונגישות בינלאומית לא ברכבת ולא במטוס.
פייפר
מטוס עם פרופלור
א.כ
יבורכו כל העוסקים במלכה,מטוס אחד יביא איתו הרבה מטוסים,כל הכבוד חיפה חזרה למפה
חיפאי
מטוסי פייפר מכל המזרח התיכון יגעו לחיפה
ללא ספק מזרח תיכון חדש
זה חסר סיכוי לחלוטין
תבינו לפני שנה ניסו ישראייר וארקיע לקיים טיסות מחיפה.
אחרי קיץ אחד שתיהן הפסיקו ולא כי לא היו ביקושים, היו.
פשוט זה לא רווחי עבורן ולא יהיה רווחי גם עבור "אייר חיפה"
אחרי שישרפו כסף שנה אחת על בלאי מואץ במטוס, הם יוותרו או יעברו
לטוס מקפריסין.