מלון קדם (צילום: סימפלקס 360)
מלון קדם (צילום: סימפלקס 360)

לאחר שאירח מפונים מתחילת המלחמה: מלון קדם חוזר לפעילות

לאחר שאירח מפונים מתחילת המלחמה, מלון קדם - מלון הבריאות והספא במורדות יערות הכרמל - פותח את שעריו שוב לאירוח כמלון למבוגרים בלבד

פורסם בתאריך: 30.6.24 12:35

לאחר שאירח מפונים מתחילת המלחמה, מלון קדם – מלון הבריאות והספא במורדות יערות הכרמל – פותח את שעריו שוב לאירוח כמלון למבוגרים בלבד.

מלון קדם משלב את הסביבה הקרובה כחלק אינטגרלי מחוויית הנופש, ויש בו קשת רחבה של מתקנים ושירותים שבכולם נטועים שורשים של בריאות, רוגע ופינוק. המלון מהווה אבן שואבת לתיירי בריאות, תוך דגש על מתן בית לגוף ולנפש, והוא פותח את הקיץ עם תפריט חדש בבריכה, הכולל קוקטיילים שיוגשו על בר הבריכה. המלון מציע לינה וחבילות ספא יומיות עם שימוש במתקני המלון.

במלון עשרות חדרי אירוח מסוגים שונים (עסקים, סוויטות ועוד), והוא פועל בכל חודשי השנה – בקיץ כמלון נופש קיצי ובחורף כמלון אינטימי עם אווירה רומנטית. האגף המרכזי, בשטח של כ-4,000 מ"ר, כולל חדר אוכל, בר בורגר הצופה לנוף, לובי, דלפק קבלה, בר, בריכה קטנה, מתקני ספא, חדרי טיפולים, חדר כושר ו-61 חדרי אירוח וסוויטות.

 

 

המלון מפעיל ספא וחדרי טיפולים של אסתטיקה רפואית, לצד סדנאות לגוף ולנפש כמו יוגה, מדיטציה, דיטוקס וסדנאות נשימה. בקומת הספא הוקמו במלון סאונה יבשה, סאונה רטובה וחמאם טורקי לשימוש אורחי המלון. תפריט הטיפולים בספא כולל טיפולים לגוף ולנפש ממזרח ולמערב. כמו כן ניתן להגיע לימי כיף יומיים בספא, כולל טיפול וחדר למנוחה.

המלון מציע חבילת ספא לאורחים מבחוץ הכוללת: עיסוי זוגי של 55 דקות לכל אחד, ארוחת בוקר ושימוש במתקני המלון, כולל הבריכה. המחיר לאמצע שבוע – 920 שקל לזוג, והמחיר לסופ"ש – 1,020 שקל לזוג. המחיר ללילה בחודש יולי: אמצע שבוע – החל מ-900 שקל לזוג בתאריכים נבחרים, על בסיס לינה וארוחת בוקר, וסופ"ש – החל מ-1,400 שקל לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

 

מלון קדם (צילום: סימפלקס 360)

מלון קדם (צילום: סימפלקס 360)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. איזה תיירים יהיו הקיץ?

    יש מלחמה בדרום, בצפון והכנות לטילים שיתעופפו בהסלמת המלחמה בארגוני הטרור הערביים על איזה תיירים הם מדברים במלון?!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר