לירון בסיס ואמו שרית (צילום מתוך דף הפייסבוק של האם)
לירון בסיס ואמו שרית (צילום מתוך דף הפייסבוק של האם)

אמו של לירון בסיס: "הוא ילד טוב, אבל אלוהים יודע"

הידיעה על מעצרו של בנה, כדורגלן העבר החיפאי לירון בסיס, ברוסיה נפלה כרעם ביום בהיר על אמו שרית. "הוא עובד ברוסיה שנתיים", היא אומרת, "בגרמניה הוא בחיים לא עבד. אני מוטרדת מאוד. כשדיברתי איתו בפעם האחרונה הוא אמר שהכל בסדר. מאז הוא לא דיבר עם אף אחד"

פורסם בתאריך: 31.5.24 08:41

הידיעות על מעצרו של כדורגלן העבר החיפאי לירון בסיס ברוסיה נפלו כרעם ביום בהיר על אמו שרית. בסיס (50) נעצר ביום רביעי על ידי המשטרה הרוסית בשל צו מעצר בינלאומי שהוצא נגדו – כך דיווחו אתמול (חמישי) בלילה כלי תקשורת במדינה. לפי הדיווחים, בסיס נעצר במלון ארבאט סטארס לאחר שהוכנס לרשימת המבוקשים הבינלאומית של האינטרפול. עוד דווח כי הוא נעצר לבקשת הרשויות הגרמניות בעקבות האשמות על הונאה.

בשיחה עם "כלבו – חיפה והקריות" אומרת האם שרית כי את הידיעה היא קראה בדיווחים שפורסמו אמש בישראל: "תאמין לי שאנחנו לא יודעים מכלום, תאמין לי. גם אנחנו שמענו את זה אתמול בלילה כמו כולם. התקשרתי אליו אבל הוא לא ענה לי. ניסינו להתקשר כל הלילה והוא לא ענה. אני מחכה עכשיו לראות מה אנחנו עושים".

אולי תפנו למשרד החוץ? נראה שזו הדרך היחידה לקבל מידע.

"תראה, מה שכתוב אלה דברים לא מדויקים. אתמול בלילה הבן השני שלי התקשר ושאל אותי 'מה הסיפור?'. אמרתי לו 'אני לא יודעת'. אני באמת לא יודעת. לירון דיבר איתי ביום שלישי והכל היה בסדר. הוא לא אמר לי כלום. הוא עובד ברוסיה".

 

 

מה הוא עושה שם?

"עובד. לירון הוא אדם שלא מספר כלום. 'הכל בסדר, הכל מצוין, העבודה טובה', זה מה שאני שומעת ממנו כל החיים. אלה התשובות הקבועות שלו. הוא לא רוצה להדאיג אותי אז אף פעם אני לא שומעת משהו שהוא לא תקין, תמיד הכל בסדר. זה מדאיג אותי כי אף פעם אני לא יודעת מה המצב האמיתי שלו".

כמה שנים הוא ברוסיה?

"שנתיים. אבל אני לא יודעת, בגרמניה הוא בחיים לא עבד. הוא ילד טוב, אבל אלוהים יודע. אני מוטרדת מאוד. כשדיברתי איתו בפעם האחרונה הוא אמר שהכל בסדר, הוא היה באימון כושר. הוא אמר לי 'אמא, אני מתאמן'. מאז הוא לא דיבר עם אף אחד".

 

לירון בסיס ואמו שרית (צילום מתוך דף הפייסבוק של האם)

לירון בסיס ואמו שרית (צילום מתוך דף הפייסבוק של האם)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חיפאי

    נטפלו אליו סתם? בטוח שהוא לא שה תמים והעובדה שמחפש פרנסה בחו"ל בכל מחיר וזה מה שקרה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר