תושבי נאות פרס מציינים את יום הולדתו של החייל החטוף תמיר נמרודי
תושבי נאות פרס מציינים את יום הולדתו של החייל החטוף תמיר נמרודי

צפו: תושבי נאות פרס ציינו את יום הולדתו של החייל החטוף

תמיר נמרודי, שנחטף מבסיס מפקדת תיאום וקישור בשבת השחורה של 7 באוקטובר, חוגג היום בשבי את יום הולדתו ה-19. תושבי נאות פרס נענו לבקשתו של אביו אלון, וכ-150 מהם התאספו היום על גשר בשכונה והפריחו לאוויר בלונים צהובים

פורסם בתאריך: 15.11.23 17:43

תושבי נאות פרס התאספו היום (רביעי) אחר הצהריים וציינו את יום הולדתו ה-19 של החייל תמיר נמרודי, שנחטף מבסיס מת"ק (מפקדת תיאום וקישור) עזה שבו שירת.

כבר בשבוע שעבר נפתחה קבוצת ווטסאפ שכונתית שהזמינה את תושבי נאות פרס לציין את יום הולדתו של נמרודי בהפרחת בלונים צהובים לבקשתו של אביו אלון. בשעה 16:00 התייצבו כ-150 מתושבי השכונה, ובהם ילדים רבים, על הגשר שמחבר בין הרחובות זוהר וחמדה, קראו להשבת השבויים והפריחו בלונים שעליהם נכתבו השאיפות של נמרודי.

 

הבלונים שהופרחו לציון יום הולדתו של תמיר נמרודי

הבלונים שהופרחו לציון יום הולדתו של תמיר נמרודי (צילום: רויטל ליניאל)

 

 

טל ינאי ממארגני האירוע: "נמרודי חוגג היום את יום הולדתו, ואביו ביקש להפריח בלונים צהובים לכבודו. האבא ביקש לכתוב על הבלונים דברים שהבן שלו האמין בהם ורצה שיתגשמו, כמו עזרה, נתינה, אהבה וערבות הדדית. כמובן שגם כתבנו 'עם ישראל חי' ותלינו דגלי ישראל. ניפחנו 300 בלונים והפרחנו אותם עם ילדי הגנים ובית הספר בשכונה שהתרגשו לקחת חלק במחווה".

 

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. למשפחות החטופים תפקיד למנוע את החטיפה הבאה בכך שיסרבו למו"מ עם הטרור

    אם ישראל הייתה נלחמת בעופרת יצוקה עד החזרת גלעד שליט לא היינו מקבלים את החטיפה הנוכחית כי היו מבינים שאין מו"מ על חטופים וזה מה שצריך להבהיר גם הפעם.
    אנחנו נופלים למלכודת שלהם המטרה שלהם ללחוץ לשחרר מרצחים לכח שיבצע את הטבח הבא. בין מרצחי 7.10 משוחררים רבים בעסקת שליט. איזה טבח וכמה נרצחים יהיו מעסקת שחרור כזו הפעם? אסור לשחרר אף אחד צריך לעמוד על הדרישה להחזרת החטופים בלי שום תנאים ושום מו"מ.

  2. תושב מודאג

    גשר הולכי הרגל בתמונה לא תוכנן לעומסים ונבנה ברשלנות ועלול לקרוס
    יהיה שם אסון

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר