חברת החשמל פתחה מחדש את מרכז השירות וקבלת הקהל ללקוחות המעדיפים שירות פרונטלי. מרכז השירות נועד להקל על תושבי חיפה והסביבה, ויפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 14:30-08:00 בבניין חברת החשמל בגשר פז, הנמצא ברחוב החשמל 19, חיפה.
במרכז השירות יינתנו שירותים מגוונים הכוללים החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם, שירות בנושא הזמנות, בדיקות מתקן ועוד וכן סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים.
מנכ"ל חברת החשמל מאיר שפיגלר: "מדיניות השירות שאני מוביל נועדה לקרב את חברת החשמל לתושבים, בעיקר בפריפריה, על מנת לספק להם את מלא השירותים. במסגרת זאת נפתחים סניפים חדשים שמאפשרים למי שאינם מכירים ו/או נגישים לאמצעי התקשורת הדיגיטליים, להיפגש ישירות עם נציג שירות ולקבל מענה מקצועי, אמין ואנושי לצרכיהם. השירות לתושבים ניצב בחברה בעדיפות ראשונה וכל האמצעים הנדרשים לשם כך מושקעים בו".
תגובות