נוסעים שנתקעו אתמול (שלישי) ברכבת או ברציפים החל בשעה 16:30 בגלל המחאות ברציפים יקבלו פיצוי. בהודעה שהוציאה הנהלת רכבת ישראל נכתב: "בשל העיכובים שבגינם חלו שינויים בלוחות הזמנים של רכבות הנוסעים יוטענו שני כרטיסי פיצוי עבור לקוחות שנסעו ברכבת החל מהשעה 16:30 ועד חצות".
באשר לנוסעים ששילמו עבור נסיעתם באמצעות רב קו נכתב: "לצורך קבלת הפיצוי יש להניח את כרטיס הרב קו במכונות לממכר הכרטיסים המוצבות בתחנות הרכבת השונות ולבחור באפשרות 'הטענת כרטיס שהוזמן' או להגיע לקופות הכרטיסים".
מי שרכש כרטיס באמצעות אפליקציות כדוגמת מוביט מתבקש לפנות לשירות הלקוחות של הרכבת באמצעות טופס מקוון שנמצא באתר.
בהנהלת הרכבת מדגישים כי האפשרות לקבלת פיצוי תהיה בתוקף למשך 60 יום החל מיום שני הקרוב, 24 ביולי, וכי לאחר תום המועד ניתן יהיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות לקבלת החזר באמצעות טופס מקוון.
תגובות