הוויסטה נכנסת לנמל חיפה (צילום: גיאודרונס)
הוויסטה נכנסת לנמל חיפה (צילום: גיאודרונס)

האסטה לה ויסטה, בייבי

אחת מספינות התענוגות היוקרתיות בעולם - אוניית הקרוזים "Vista" של המותג Oceania מקבוצת נורוויג'יאן - נכנסה אתמול לנמל חיפה לביקור של יומיים. מנהל התיירות והקרוזים בנמל זוהר רום: "מכל המסלול הארוך שהאונייה עוברת, היעד היחיד שבו היא נשארת ליומיים מלאים הוא חיפה"

פורסם בתאריך: 18.6.23 13:15

אוניית הקרוזים "Vista", שנחשבת לאחת מספינות התענוגות היוקרתיות בעולם, נכנסה אתמול (שבת) לנמל חיפה לביקור בן יומיים, באחת מהפלגותיה הראשונות מאז שהושקה באביב 2023. אורכה של ה"Vista" של המותג Oceania, אשר שייך לקבוצת נורוויג'יאן, הוא 242 מטר, מיועדת לכ-1,200 נוסעים בלבד.

האונייה יצאה לדרכה מנמל איסטנבול ותסיים את המסע בנמל צ'וויטבקיה שליד רומא. כחלק מהמסורת התקיים היום טקס החלפת המגינים בין נמל חיפה לקפטן האונייה.

 

 

את הנמל ייצג בטקס מנהל התיירות והקרוזים זוהר רום שאמר: "חיכינו מאוד לבואה של ה'Vista' החדשה והמדוברת לחיפה. מכל המסלול הארוך שהאונייה עוברת, היעד היחיד שבו היא נשארת ליומיים מלאים הוא חיפה. אני שמח על שיתוף הפעולה שצובר תאוצה עם כל קבוצת נורוויג'יאן, שיכלול הרבה אפשרויות עבור ישראלים ותיירים בשנים הבאות. עברנו עוד סוף שבוע עמוס באוניות תיירים – חמש אוניות בארבעה ימים ובסך הכל כ-15,000 נוסעים – ולפנינו עוד קיץ עמוס בהפלגות".

 

הטקס המסורתי של החלפת מגינים (צילום: דוברות נמל חיפה)

הטקס המסורתי של החלפת מגינים (צילום: דוברות נמל חיפה)

 

תגובות

אין תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר