חברת החשמל השיקה אתמול (שני) בקניון הסינמול עמדת שירות היברידית לטובת תושבי חיפה והקריות, אשר תחליף את עמדת קבלת הקהל שפעלה עד היום בבניין חברת החשמל בגשר פז. עמדה זו תיסגר ב-1 בנובמבר ולא יינתן בה שירות.
מדובר בעמדה חדשה ומתקדמת המספקת פתרון יצירתי ללקוחות המתקשים לקבל שירות דרך האינטרנט, וצריכים ליווי והדרכה מעובדי החברה להשלמת תהליכים ולקבלת מידע. בעמדת השירות המשולבת הפעולות מתבצעות במימד הפיזי, אך האיוש שלו הוא מרחוק באמצעות נציגים אנושיים בווידאו צ'ט. השירותים מאפשרים לנציג האנושי ללוות את הלקוח מקבל השירות באמצעות שליטה מרחוק.
השירותים שניתנים בעמדה הם מקיפים ורחבים, וכוללים בירורי חשבונות, קבלת מידע, הפקדת צ'קים, ביצוע תשלומים באמצעים שונים (מזומן, צ'קים וכרטיסי אשראי) ועוד. בעמדה יינתן שירות גם בשפה הערבית ובשפות נוספות.
כתובת הסניף: קניון סינמול, שדרות ההסתדרות 55, צ'ק פוסט (בקומת הכניסה סמוך לסופרפארם). שעות הפעילות: ימים ראשון-חמישי בשעות 14:00-8:00.
אורן הלמן, סמנכ"ל שירות בחברת החשמל: "מדובר בתפישת שירות ייחודית וחדשנית, כחלק מחוויית הלקוחות שאנו מקדמים, המשלבת באופן המיטבי בין הדיגיטלי לאישי. רעיון עמדת השירות המשולבת התפתח בזכות ההקשבה של חברת החשמל לצרכים של הלקוחות לקבלת שירות אישי באזור מגוריהם. חשוב לנו לבוא לקראת כלל הלקוחות שלנו ולספק להם את המענה המלא ביותר בדרך יעילה וחדשנית. השירות מתווסף לערוצי השירות הנוספים הקיימים, ובהם ווטסאפ, אתר האינטרנט של החברה, עמוד הפייסבוק ועוד".
תגובות