רכבת ישראל מעמידה למכירה 35 קרונות משומשים מסוג "פוש-פול" לכל המרבה במחיר. כך עולה מקול קורא" שפרסמה לאחרונה הרכבת בשפה האנגלית.
ברכבת אומרים כי במצבת הרכבות יש עוד רכבת אחת פעילה מהסוג המוצע למכירה שפעילה בקו נהריה-קריות-חיפה-מודיעין, בעיקר למילוי מצבת קרונות חסרה ולמקרי כוננות. המועד האחרון שאליו ניתן להגיש הצעות הוא עד 15 בספטמבר.
על פי הקול קורא, הקרונות יוצרו בשנים 1996-1995 ונכנסו לפעילות כבר ב-1997-1996. חמישה קרונות הם קרונות כוח (קרונות שנמצאים בקצה הרכבת בצד הנגדי לקטר ומשמשים גם לנהיגת הרכבת כשהיא נוסעת בכיוון נסיעתם. במקרה כזה הקטר שנמצא בסוף הרכבת דוחף ולא מושך, ובנוסף יש בהם גנרטורים שמספקים חשמל לרכבת; ש"מ) ועוד 10 קרונות נוסעים רגילים, שמונה קרונות מותאמים לנכים ו-12 קרונות עם מתקן לחיבור קטר. אם הקרונות לא יימכרו הם יוצאו לגריטה.
עוד אומרים ברכבת, את הקרונות המוצעים למכירה מחליפים בהדרגה הקרונות החשמליים. עד כה קלטה הרכבת 132 קרונועי סימנס כחולים שנכנסים לתפעול באופן הדרגתי וקרונות דאבל אדומים. 74 קרונות כאלה כבר נמצאים בתהליך קליטה מתקדם מעבר לקרונות שכבר פועלים ברחבי הארץ.
קלישה
למה למכור? חשבו להכניס את זה לתוכנית הקרובה לשימוש במטרו החדש שאנחנו בונים בשקט בשקט
מלך הרכבת
רכבת ישראל . חבורת מטמטמים למה למקור אותם אפשר לחדש איתם את קו ירושלים. בית שמש . עם קטרים G 12 . יש לכם מחסר בקרונות וקטרים נכון ?
משתמש אנונימי (לא מזוהה)
יזם זריז : מסעדת הקרון