אתמול (רביעי) הושקה ברחוב יפו חנות קונספט חדשה לבגדי אירועים לגברים ונשים – מיזם משותף של רשת BAGIR והמותג הבינלאומי לשמלות ערב וכלה של המעצב הטורקי TARIK EDIZ. המיזם הוא תוצאה של שת"פ בין משפחת רייך, בעלת חברת BAGIR, לפיראס ג'בארין, היבואן הבלעדי של המעצב הטורקי. מבחינת הצדדים זוהי סגירת מעגל שכן מדובר בדור שני לחיבור בין הצדדים, שהחל עם הוריהם עוד בשלהי שנות ה-70. חיים רייך אמר כי "גילינו ביקוש גדול באזור הצפון לחנות משותפת המוכרת בגדים לאירועים. פיראס ואני גדלנו וצמחנו לתוך תחום ההלבשה, ולכן אין לי ספק שנענה על הצורך של תושבי האזור לביגוד אלגנטי ואיכותי".
באירוע כיכבו הדוגמנים והדוגמניות מסוכנות c.management של אופליה סלע שהחליפו תלבושות בקצב מסחרר, והבופה כלל מנות משובחות ושמפניה.
בהשקה נצפו המעצבת הראשית של בגיר ענת ביטמן, אשת היח"צ חגית הורנשטיין, הצלמת שרה איקו ובלוגריות אופנה, אבל את עינינו צד הדוגמן מור הררי, ששימש ככפיל של לא אחר מאשר כריסטיאנו רונלדו בפרסומת לחברת הוט. הררי סיפר שלמרות שהוא צולם מאחור הוא נאלץ ללמוד את הטקסט כדי ליצור אווירה אותנטית לשאר השחקנים, כאילו רונאלדו בכבודו ובעצמו עומד מולם. אולה!
תגובות