היום (חמישי) נפתחה בגרנד קניון בחיפה החנות המחודשת של גולף שמשתרעת על פני 230 מ"ר בהשקעה של מיליון וחצי שקל. הרשת יצאה באסטרטגיית עיצוב של יצירת חלל עדכני שמשקף לדבריהם את המסרים ואת העקרונות של הרשת, שנמצאת בתהליך מיתוג מחדש: מראה מתועש שבא לידי ביטוי בגאומטריה קווית שמקבלת חמימות באמצעות שימוש בעץ ובטקסטיל. כמו כן הושם דגש על תהליך קנייה מהיר באמצעות חציצה בין המחלקות על ידי תאורה וגרפיקה.
למוזמנים לאירוע ההשקה חיכו תקליטן שהכניס קצב עם שירים סטטיק ובן אל תבורי ושלעומר אדם, קאפקייקס עם לוגו של החברה וכמובן שמפניה.
באירוע נכחו מנכ"ל קבוצת גולף רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קניוני עופר והמשנה למנכ"ל מליסרון משה רוזנבלום ומנכ"ל הקניון ניר ברקן.
תגובות