חברת שטראוס יצאה בפרויקט פרסומי לדנונה שמשתתפים בו 70 מאמני כושר מכל הארץ, ובהם ארבעה חיפאים – ניר חמו, קטיה בקר, טל זגורי ואיגור פרלרויזין.
חמו, פרזנטור חדש?
“הם עזרו לנו ואנחנו עזרנו להם בתמורה. בסופו של דבר זו השקעה דו כיוונית – הם העלו את המודעות אלי כמאמן ואני העליתי את המודעות למוצר שלהם”.
למה דווקא אתה נבחרת? יש קשר לכך שיש לך חשבון אינסטגרם עם יותר מ־15,000 עוקבים?
“אני מאמין שהם חיפשו איכות, ויכול להיות שגם מספר העוקבים השפיע על הבחירה. אני לא יודע בדיוק מה הם חיפשו, אבל בסופו של דבר הם עשו סלקציה ברמה גבוהה מאוד ובחרו את המאמנים בפינצטה. צפויה לנו בקרוב פגישה נוספת”.
קיבלת תשלום?
“אם היתה תמורה כספית לא הייתי הולך על זה. בעבר כבר היו הרבה גופים שפנו אלי בהצעות לכסף תמורת פרסום, אבל אני סירבתי”.
תגובות