רשת אלוף ספורט – הייבואנית של מותגי האופנה הבין לאומיים לקוק ספורטיף, ניו ארה ואוריג'ינל פינגווין – יצאה בקמפיין משותף לשלושת המותגים. הקמפיין מובל על ידי אינסטגרמרים ומובילי דעת קהל, ובהם חנן ממן מהפועל חיפה ואליסון דוס סנטוס ממכבי חיפה. לממן זו לא הפעם הראשונה שהוא מעמיד את נתוניו הפיזיים לטובת הרשת, לדוס סנטוס זו דווקא כן.
סמדר נחמיה, סמנכ"לית השיווק של אלוף ספורט, למה דווקא הם?
"אלה אנשים שעוברים איתנו כברת דרך ארוכה".
לדוס סנטוס זו הפעם הראשונה.
"אליסון הוא חדש אצלנו. האמת היא שהתחלנו לעבוד עם אם.סי סאפינו – ראפר ברזילאי שעשה עלייה – והם חברים והוא המליץ לנו על אליסון. בחנו את זה וראינו שהוא יכול להתאים, והוא אחלה בחור וחמוד ואוהב ישראל, שזה חשוב לנו".
והשאלה המתבקשת – כמה הם קיבלו על הקמפיין?
"בהתנדבות. אנחנו מאמינים לצעוד ביחד דרך ארוכת טווח ולצמוח ביחד, כך שמי שעובד איתנו עובד מתוך התחברות למותג, לצבעיו ולבגדיו. אבל הם מקבלים בגדים".
תגובות