-->
תו החניה של עיריית נס ציונה
תו החניה של עיריית נס ציונה

מדוע המדחן בחיפה מוציא פתקי חניה של נס ציונה?

לא בפעם הראשונה: תושב חיפה, החנה את רכבו ברחוב היינריך היינה במרכז הכרמל וניגש למדחן הקרוב כדי לשלם על החניה. להפתעתו, על הקבלה שהונפקה לו התנוססו סמל העיר נס ציונה ולוגו העירייה שלה. עיריית חיפה: "החשבונית אינה מוכרת לנו"

פורסם בתאריך: 1.10.24 07:59

כאשר אבי גרינברג, תושב חיפה, החנה אתמול (שני) את רכבו ברחוב היינריך היינה במרכז הכרמל וניגש למדחן הקרוב כדי לשלם על החניה, הוא הופתע למראה הקבלה שהונפקה לו מהמכשיר. על הקבלה התנוססו סמל העיר נס ציונה ולוגו העירייה שלה.

לדבריו של גרינברג, זוהי כבר הפעם השנייה שבה הוא חונה באזור ומקבל קבלה מעיריית נס ציונה: "אין לי פנגו כי אני חדש בארץ ומשלם מזומן. אתמול חניתי שוב ליד קפה היינה, ליד בית האבות, שילמתי במדחן, ויצא לי תו חניה של עיריית נס ציונה. גם לפני שבועיים חניתי ברחוב, ליד מגדל המים, ויצא לי תו של עיריית נס ציונה".

 

 

גרינברג תוהה מה יקרה כאשר פקח יגיע לבדוק אם הרכב חונה בתשלום ויגלה תו של עירייה אחרת: "חשבתי אם במקרה כזה הפקח ייתן לי קנס או לא, כי הוא יכול לחשוב שאני מתחמן אותו ושם פתק של נס ציונה. אולי ראש העיר מעוניין לפרנס עירייה אחרת, לא יודע…".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "החשבונית אינה מוכרת לעירייה אשר תפנה לחברה המפעילה את המדחנים לבירור הנושא. לא ידוע לנו על דוחות שניתנו במקום, ובכל מקרה – אם נרשם דוח יש לערער עליו בטופס מקוון הנמצא באתר העירייה".

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. אורנה

    הלוואי שהיה לי כסף לעבור לגור בנס ציונה ולעזוב סוף סוף את חיפה המגעילה…

  2. תושב מיואש

    שמישהו בבקשה ישקיע את כספי הארנונה שלנו בתכנית התייעלות, טיהור העירייה מהדפ"רים שעובדים בה ומחזיקים את כולנו כשבויים. הגיע הזמן לרכוש חבילות של IQ כדי לחלק שם.

  3. אזרחית

    שיטת מצליח בכוונת מכוון !!
    ותו לא !!!מה רע ? עוד קצת לחנוק אזרחים תמימים !!! שיא הגועל

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר