מיכל האמוניה במפרץ חיפה (צילום: רמי שלוש)
מיכל האמוניה במפרץ חיפה (צילום: רמי שלוש)

בית המשפט קבע: מיכל האמוניה בחיפה ירוקן בתוך עשרה ימים

אחרי צו הסגירה הזמני שהוצא למיכל של חברת חיפה כימיקלים קבע בית המשפט כי יש לרוקן אותו מהחומר המסוכן תוך 10 ימים. עיריית חיפה: מברכים על ההחלטה האמיצה

פורסם בתאריך: 12.7.17 18:13

בית המשפט לעניינים מקומיים בחיפה קבע היום (ראשון) בהחלטה היסטורית שיש לרוקן את מיכל האמוניה תוך עשרה ימים.  השופטת ג'אדה בסול קבעה זאת בדיון בערעור שהוגש נגד צו הסגירה שהוציא בית המשפט ביום רביעי האחרון בעקבות דוח האמוניה שפורסם לפני שבועיים. בהחלטתה התייחסה השופטת לדוח ואמרה כי הכתוב בדוח "מדיר שינה מעיניה". חיפה כימיקלים נדרשה להבטיח את קיומו של מלאי האמוניה לשעת חירום ועיריית חיפה ומשטרת ישראל הוסמכו על ידי השופטת להיות אחראים על קיום הצו.

בנוסף קבעה השופטת כי ניתן יהיה להמשיך ולהשתמש בחומר שכבר מצוי במכל ולספק אותו לצרכנים. כמו כן ציינה, "באם יתעוררו נסיבות המצדיקות מתן ארכה נוספת לצורך ריקון המיכל תהיה המשיבה רשאית לפנות לבית המשפט בבקשה מפורטת ומנומקת למתן ארכה".

יונה יהב ראש העיר חיפה: ״אני מברך את ההחלטה האמיצה של בית המשפט זהו הישג נוסף במאבק ארוך שנים ולא נפסיק עד שיסולק מיכל האמוניה ממפרץ חיפה״.  מחיפה כימיקלים נמסר כי "החברה תכבד את החלטת בית המשפט״.

 

תגובות

אין תגובות

Comments are closed

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר