-->
ג'קי רזון נפרד מהחמארה הבולגרית (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של הבולגרי)
ג'קי רזון נפרד מהחמארה הבולגרית (צילום: מתוך עמוד האינסטגרם של הבולגרי)

בעוד שבועיים: ג'קי רזון סוגר את הבולגרי

בפוסט באינסטגרם הודיע ג'קי רזון על סגירתה של החמארה הבולגרית שלו בעיר התחתית אחרי חמש שנות פעילות: "אני עצוב מאוד שזה נגמר, אבל המצב כרגע לא מאפשר יותר למקום להתקיים כלכלית, ולכן לצערי בסוף החודש אנחנו נסגור דלתות"

פורסם בתאריך: 14.10.24 15:17

ג'קי רזון הודיע על סגירת החמארה הבולגרית שלו בעיר התחתית אחרי חמש שנות פעילות. בפוסט באינסטגרם כתב רזון: "בצער רב אנחנו נאלצים להודיע על סגירתנו בסוף החודש".

את החמארה הבלקנית פתחו רזון וארז יעקבי בסוף שנת 2019 במעלה סמטת ח’טיב. החמארה הציעה לסועדים מנות מבולגריה, מרומניה, מיוון ומטורקיה, כמו לוטניצה, שופסקה, קיופולו, סלאמורה, סקורדליה, בניצה, צ’וצוקי וטישפישטי.

 

 

בפוסט הפרידה כתב רזון: "קצת מוזר לסכם את הבולגרי. המקום נפתח בקורונה ונסגר במלחמה. באופן אישי, עבורי זו היתה חוויה מרגשת מהמון בחינות. ברמה המקצועית, רוב הזמן הצלחתי לעשות דברים שאהבתי, למדתי, התנסיתי והתפתחתי. אך החלק העיקרי בתקופה הזו היה דווקא ברמה האישית. מצאתי את עצמי לפעמים עובד 16 שעות ביממה ונהנה ממה שאני עושה, וזה לראות אנשים שבאים למסעדה ויוצאים עם חיוך. במשך הזמן הצלחתי לבנות קהל לקוחות נפלא וצוות נהדר, שלמרות האתגרים שצצו לפעמים הצליחו להיות ולהבין מה זה המקום הזה עבורי, וביחד עשינו שזה יצליח".

עוד כתב רזון: "ברוב המקומות שפתחתי לאורך הדרך ניסיתי לספק ללקוחות שלי תחושה של בית, ובבולגרי נראה לי שהצלחנו לעשות את זה טוב, וזה הכי משמח אותי. אלו באמת היו חמש שנים מאתגרות, ואני עצוב מאוד שזה נגמר, אבל המצב כרגע לא מאפשר יותר למקום להתקיים כלכלית, ולכן לצערי בסוף החודש אנחנו נסגור דלתות. היה לי כבוד גדול על זה שהייתם חלק מהבולגרי. פגשתי אנשים נפלאים, הצלחתם לשמח אותי בכל מפגש מחדש, ואני מקווה שהצלחתי לעשות את אותו הדבר עבורכם. פרטים על ערב פרידה יפורסמו בהמשך".

 

תגובות

7 תגובות
7 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היו בבולגרי מנות מיוחדות, מסקרנות, וטעימות מאד !!!! עצוב לי שעתיד להיעלם. מבינה את האילוצים, מודה על הכיף שהיה ומאחלת להתראות בהמשך…….

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל, מנות מדהימות וטעימות חבל שנעלם, וכל מי שיקר לו שיילך לאכול פלאפל אצל הזקנים בהדר.

  3. מיכל גרובשטיין

    הזקנים שייכים לזמנים אחרים,יקררררר ולא טעים,אין פלאפל טעים בחיפה,גם לא שאוורמה,הכל דלוח וגוסס כמו העיר המלוכלכת בצורה מקוממת,טיפש מי שפותח עסק

  4. כרם נבות

    לא הכרתי ולא שמעתי על המקום עד עכשיו, מאחל שאםשר יהיה להנות מהנסיון והכשרון בימים יותר טובים לחיפה בקרוב ,בהצלחה וממליץ להגביר חשיפה וליידע את הציבור על מקומות אלו

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר