-->
הפודטראק BABOON'S החדש (צילום: יוסי שמלה)
הפודטראק BABOON'S החדש (צילום: יוסי שמלה)

אחרי חצי שנה: בבון חוזר

חצי שנה לאחר שהפודטראק Babbon's בקיבוץ החותרים נגנב, יוסי שמלה (בבון בשבילכם) חוזר היום לאותו מקום עם אותו שם אבל עם פודטראק חדש שממשיך להציע את אותו בשר מפורק שגרם לו להפוך למוסד

פורסם בתאריך: 29.9.24 09:34

בשורה לפודיס: בבון חוזר, וזה קורה היום. בשנת 2015 פתח יוסי שמלה – או כפי שכולם מכירים בכינוי בבון (במלעיל) – את הפודטראק Babbon's בקיבוץ החותרים. עם הזמן הוא גיבש לעצמו תפריט על טהרת הבשרים והתמקד בבשר מעושן עם שתי מנות מנצחות – בשר מפורק בסנדוויץ' או עם אורז. השמועה על הפודטראק עברה מפה לאוזן עד שהמקום הפך למוסד מוכר וידוע, ולא רק ביישובי חוף הכרמל.

מאז שנכנס לעולם משאיות המזון החליף בבון כבר שלושה פודטראקס. באפריל נגנב הפודטראק שלו, והוא נשאר בלי הדבר האהוב עליו – להאכיל אנשים. בחצי השנה האחרונה הוא שקד על הקמה של פודטראק חדש, רביעי במספר, שיתאים בדיוק לצרכיו.

"בניתי את הפודטראק החדש בבאר שבע", הוא מספר, "פעמיים בשבוע נסעתי שם כדי לפקח על בנייתו. הדרישה של הלקוחות דרבנה אותי. כל יום קיבלתי איזה 60 או 70 טלפונים מלקוחות. כל יום. 90 אחוז מהלקוחות הופכים לחברים שלי, ומפגש החברים הזה היה חסר. זה הדבר היחיד שהיה חסר לי. עברתי שנתיים מאוד קשות".

בבון מתעקש לא להרחיב את התפריט. "אנחנו מתמחים רק בבשר מפורק – בכריך או עם אורז – עם הרטבים שלנו. זהו. לא רוצים לעשות כלום מעבר לזה".

 

 

למה?

"סוס מנצח לא מחליפים. הבשר המפורק הפך לפלאפל של שנות ה-2000, ואנחנו מתמחים בזה ורוצים לעשות רק את זה. אולי בהמשך נוסיף הפתעה או שתיים".

גם בבון, כמו רוב בעלי העסקים הקטנים, מרגיש על בשרו – תרתי משמע – את השפעות המלחמה: "המחירים של המוצרים עלו משמעותית, אבל לפני שהעגלה נגנבה לא הורגשה אצלי ירידה דרסטית במספר הלקוחות. היתה ירידה, כמו אצל כולם, כי זה נחשב מותרות. אבל למרות הכל החלטתי לפתוח כי אני לא יודע לעשות שום דבר חוץ מזה. אני קיבוצניק שיודע לעשות דבר אחד".

בבון יודע שהמצב הביטחוני מתעתע ושרבים נמנעים לצאת מהבית, בוודאי למקומות לא ממוגנים, אבל הוא בטוח שהקהל שלו יישאר נאמן גם בימים אלה: "אני מבין את החשש, והוא מוצדק לגמרי, ולמרות זאת אני מקווה שיגיעו. צריך לקחת אוויר, והכל יהיה בסדר".

היום כאמור ייפתח הפודטראק להרצה בשעות 15:00-11:00. "אלו יהיו שעות הפעילות עד שנחליט אחרת", אומר בבון, "קשה לי להגיד לאנשים לצאת מהבית אבל צאו לנשום אוויר. תגיעו לכל עסק קטן, ולא משנה אם זה אצלי או אצל מישהו אחר, ותעזרו לו. ויאללה מכבי".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר