-->
קאפקייקס פרחים (צילום: אוריאן שטיינר)
קאפקייקס פרחים (צילום: אוריאן שטיינר)

למה לבחור בין עוגה לפרחים כשאפשר לקבל את שניהם באחד?

הטרנד שכבש את אירופה ואת ארצות הברית מגיע לחיפה: קאפקייקס פרחוניים שמכינה אוריאן שטיינר, קונדיטורית שמשלבת בין כל אהבותיה - אפייה, אמנות ופרחים. "המחירים בארץ לא פשוטים, ולא תמיד אפשר להביא במתנה גם זר פרחים וגם עוגה", היא אומרת, "אז למה לא לשלב בין השניים?"

פורסם בתאריך: 13.9.24 07:39

החגים מתקרבים ואיתם ההתלבטות למי שמתארח אצל משפחה או חברים בערב החג, איזה שי להביא – שוקולד, פרחים או בכלל עוגה? עכשיו כבר לא צריך לבחור. הטרנד שכבש את ארצות הברית ואירופה הגיע גם לחיפה – קאפקייקס פרחוניים. מי שהביאה אותם לכאן היא אוריאן שטיינר, קונדיטורית עם חיבה לאמנות ולפרחים כמובן. היא למדה קונדיטוריה בבית הספר אסטלה, עשתה סטאז' בפרפיניין בצרפת, ואחר כך סייעה להקים את הדליקפה ברוממה. לאחר שנתיים שעבדה שם בתפקידים שונים, היא יוצאת עכשיו לדרך עצמאית.

 

מארז קפאקייקס של אוריאן שטיינר (צילום: אוריאן שטיינר)

מארז קפאקייקס (צילום: אוריאן שטיינר)

 

"הרגשתי מיצוי בעבודה וחשבתי מה לעשות הלאה. התחשק לי להביא משהו שלא קיים עדיין בחיפה", אומרת שטיינר, "זה לא משהו שאני המצאתי, זה טרנד מקובל בעולם. יש כאן הרבה קונדיטוריות שעושות מארזים מהממים, אבל את זה לא ראיתי. מבחינתי זאת אמנות".

היא התחילה לפרסם את העסק החדש רק לפני שבועיים, ומאז ההזמנות לא מפסיקות להגיע. "אני ממש שמחה שזה תפס. המחירים בארץ לא פשוטים, ולא תמיד אפשר להביא במתנה גם זר פרחים וגם עוגה, אז למה לא לשלב בין השניים?", היא מנסה להסביר את התופעה.

 

מארז קאפקייקס פרחוניים של אוריאן שטיינר (צילום: אוריאן שטיינר)

מארז קאפקייקס פרחוניים (צילום: אוריאן שטיינר)

 

 

מה את מציעה בתפריט?

"קאפקייקס שמדמים פרחים אמיתיים, וכשמקבצים אותם ביחד הם נראים ממש כמו זר פרחים אמיתי. אני מכינה גם מארזים בקופסה. כרגע מספר הטעמים מצומצם – קאפקייקס וניל קלאסי במילויים של ריבת חלב וריבת תות, אבל אני מפתחת את זה ובהמשך יהיו גם קאפקייקס שוקולד, פאי לימון וסינבון, ואולי גם עוגות קטנות – לחבר את זילוף הפרחים שאני ממש אוהבת לעוגות בנטו למשל".

את מכינה כל סוג פרח שמזמינים?

"כן, בטח. אני נורא אוהבת אתגרים, מבחינתי שישלחו לי תמונות של פרחים שלא ניסיתי עדיין, ואשמח להכין אותם".

 

אוריאן שטיינר

אוריאן שטיינר

 

ממה הפרחים עשויים?

"הבסיס הוא קאפקייק וניל קלאסי, והפרחים עשויים מקרם חמאה אמריקאי, שמורכב מחמאה, אבקת סוכר ומחית וניל איכותית. אנשים לפעמים נבהלים כשהם שומעים 'חמאה' וחושבים שזה הטעם של הפרחים. אלה כנראה אנשים שטעמו קרם חמאה כשהוא קר. צריך לתת לו להגיע לטמפרטורת החדר, ואז הוא מקבל טעם של קצפת מתוקה".

איך מזמינים?

"אפשר לפנות אלי דרך הפייסבוק או האינסטגרם, להתכתב איתי ולשאול שאלות. אני מקבלת הזמנות חמישה ימים מראש, האיסוף הוא עצמי, והמחירים נעים בין 180 ל-300 שקל, תלוי במארז או בזר. הכל טרי, ואני מכינה את ההזמנה ביום שבו היא נאספת".

להזמנות ניתן לפנות בפייסבוק: Orianne Marie Steiner או באינסטגרם: orianne.m.steiner. איסוף ממרכז הכרמל.

 

זר קאפקייקס של אוריאן שטיינר (צילום: אוריאן שטיינר)

זר קאפקייקס (צילום: אוריאן שטיינר)

 

תגובות

11 תגובות
11 תגובות
  1. גלי

    חיפה עיר ענייה, זה לא ילך. בתל אביב זה יכול להיות להיט, אבל זה כבר קיים שם מזמן.

  2. מאיה, ליפה

    תגובה לגלי
    בחיפה יש הרבה אנשים שחיים טוב מאוד וברמת חיים גבוהה. אין שום סיבה שזה לא יצליח בחיפה.
    תודה לקונדיטורית אוריאן שמשאירה את הכישרון שלה בחיפה ונותנת לנו החיפאים להנות מהכישרון הזה.

  3. ברוך סביר

    רעיון מדהים ומיוחד, כל יצירת האומנות הזאת בטעמים שונים ובאיכות שכזו היא זה מראה על מקצועיות ואיכות של עבודה קשה, המחיר שווה בהתייחס לאיכות וליצירה, זה הלהיט הבא הכי חם בענף הקונדטוריה ואוריין הביאה כאן רף מאוד גבוהה של איכות ומקוצעניות בהצלחה

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר