קוקו קפה (צילום: נמרוד אשכנזי)
קוקו קפה (צילום: נמרוד אשכנזי)

העירייה הגישה כתב אישום ומבקשת לסגור את קוקו קפה

בכתב האישום שהגישה עיריית חיפה לבית המשפט לעניינים מקומיים נכתב כי קוקו קפה פועל ללא רישיון עסק ולא קיבל אישורים מטעם משרד הבריאות, שירותי הכבאות, רשויות התכנון והבנייה והפיקוח הכללי. הבעלים בתגובה: "אנחנו אנשים שומרי חוק ונפעל להשלים את התהליך כמה שיותר מהר"

פורסם בתאריך: 11.7.24 18:28

עיריית חיפה מבקשת להוציא צו סגירה מידי לקוקו קפה שברחוב הנמל 33 מכיוון שהוא פועל ללא רישיון עסק. בכתב האישום שהגישה העירייה השבוע לבית המשפט לעניינים מקומיים נכתב כי לקפה קוקו אין אישורים מטעם משרד הבריאות, שירותי הכבאות, רשויות התכנון והבנייה והפיקוח הכללי.

בכתב האישום שהגישה העירייה נטען כי הבעלים של קוקו קפה הגישו בקשה לקבל רישיון עסק בספטמבר בשנה שעברה ובקשתם נדחתה בפברואר השנה. עוד טוענת העירייה כי בחודשים האחרונים נשלחו לבעלים שלוש התראות בגין ניהול העסק ללא רישיון.

 

 

את קוקו קפה פתחו בנובמבר האחרון הבעלים של מסעדת ראסיף 33, ובהם השף חמודי עוקלה, בפינה שבה שכנה מסעדת מורל טאפאס בר. למן הרגע הראשון זכה המקום לביקורות נלהבות ממבקרי אוכל, ובחודשים הראשונים לפתיחתו השתרך מחוץ לו תור ארוך של לקוחות.

מבעלי קוקו קפה נמסר בתגובה: "ביקשנו לשנות את רישיון העסק שכבר היה קיים למסעדת מורל שפעלה במקום. אנחנו בתהליך של קבלת רישיון, עשינו את כל מה שדרשו מאיתנו והוצאנו את כל האישורים, כולל אישור משרד הבריאות ואישור נגישות. אנחנו אנשים שומרי חוק ונפעל להשלים את התהליך כמה שיותר מהר".

 

תגובות

24 תגובות
24 תגובות
  1. יעל

    היום לקחתי את המכונית שלי לטיפול שנתי באחד המוסכים ברחוב השיש במפרץ חיפה. ניצלתי את הזמן ללכת לחוצות המפרץ ברגל. האם העירייה מודעת לזה שאין להולכי הרגל מדרכה? האם העיריה אוכפת את החוק ונותנת דוחות לכל הרכבים החונים על המדרכה? האם העירייה מודעת לסכנה שהולך הרגל חייב בלית ברירה ללכת על הכביש? מנש אכפת להם..חחה. אבל עסק בלי רשיון זה חשוב מאוד.

  2. אחד שמבין מאוד

    אם הבעלים בן 40 אני משוכנע שעד גיל 80 יקבל רשיון אין לו מה לדאוג .
    מחלקת רישוי עסקים מחלקה רקובה שעובדת כמו בימי הביניים .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל עסק מצליח ומשגשג תמיד מוצאים משהוא נגדו ,במקום לעודד ולעזור לעסקים שבקושי מתפרנסים, כאילו לא מספיק כל הבעיות מסביב .חיפה מלאה בבורות בכבשים פקקים בכל אזור הזנחת טפוח בכל מקום……חבל חבל .
    תלמידו כצת מעירית תל אביב

  4. ירוחם

    הכל חלטורה בחיפה. ההפקרות חוגגת בכל תחום. עיר ביזיונית.

  5. חיפאי מפעם

    לגיל. במצב קצת יותר נורמלי ההודעה שלך הייתה מביאה אותך לחקירה פלילית, אבל אנחנו נמצאים בעידן של דמדומי המשטר הדמוקראטי. ומעורכי האתר הייתי מצפה לא לאפשר פרסום של תגובות כאלה.

  6. אריק

    חיפאים מפרנסים את כולם ,הוא ישראלי לכל דבר ועניין.אכלתי שם והיה נהדר אועל טוב שרות 100 אחוז והכל היה מושלם נכון לא זול שם אבל לא סול בשום מקום בארץ פה התמורה היתה שווה.

  7. לסגור או רשיון

    רק בישראל. בגרמניה בכלל לא היה יכול לפתוח. מה זה הדבר הזה שעסק פותח ושנה פועל בלי רשיון ??!

  8. הייזנברג

    הכל חפיף אצל בני דודנו. למה לשלם כיבוי אש? רשיון עסק? ואחר כך להתמסכן.

  9. מתיו

    צריך לסגור את המקום במיידי עד לקבלת והסדרת הרישיון. כל המכורים לקפה מאפה ולעמידה בתור יסתדרו.

  10. מאיר

    קודם מוציאים רישוי אחר כך פותחים את המקום.
    כך פועלים אנשי חוק
    אתם מתהדרים שאתם אנשי חוק??????
    תתביישו במילים לפחות

  11. מוטי

    זה לא משנה ערבי הוא יהודי הבעיה עם הבית קפה הזה שעלה לו השתן לראש מבחינת המחירים כוס מיץ תפוזים קטנה 25 שקל השתגענו גניבה לאור יום שיהיה בן אדם במחירים אחר כך נדבר

  12. קלישה

    לא מבין מה הבעיה- הבנאדם לקח שטח שלא היה בשימוש- הקים עליו מסעדה ולא משלם מיסים- איפה הבעיה בדיוק – הרי ככה זה אנחנו עובדים ומשלמים מיסים והמיסים הולכים לממן עורכי דין למחבלים שרצחו את עם ישראל

  13. קשיש חיפאי

    הרוח הרעה שעוברת על החברה הישראלית לא פוסחת על חיפה. יש כאן תגובות גזעניות בהמיות שמביישות גם את העיר וגם את העיתון הוותיק והמוערך. יעזור מאד אם עורכי העיתון יעברו על התגובות ולא יאשרו תגובות שיש בהן עבירה על חוקי המדינה (במקרה הזה הסתה פרועה לגזענות).

  14. תגובה לקשיש חיפאי

    בכלל תגובות כמו שלך הבני כמלק האלה הבני דודים מרגישים פה בנוח להעיף לעזה טרנספר היום

  15. חיפאי

    מקום איכותי, קצת יקר ויאללה.. תנו לו כבר רישיון. מה הסחבת הזו?
    אולי אלו שרצו לבית משפט הם גזעניים כמו התגובות פה ?

  16. איבתיסאם

    בהצלחה בקבלת הרשיון בהקדם אחלה מקום טעים ןנעים ואין מקום לגזענות בעיר שלנו

  17. לירי

    יש אנשים שהם מעל החוק באופן עקבי בעיר הזו… ובייחוד בעיר התחתית. שיונה יהב יתחיל לאכוף את כל המגזרים ולא רק לתת דוחות חנייה למי ששכח להפעיל פנגו פחחח

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר