סנדוויץ' (צילום: nalga/depositphotos.com)
סנדוויץ' (צילום: nalga/depositphotos.com)

בגלל תלונה על הרעלת מזון: צו סגירה למאי סנדוויץ'

הצו הוצא על סמך ממצאי ביקורת בעסק, שבה "נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד באופן המסכן את בריאות הציבור באופן מידי. יש חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה קיימת סכנה מידית לבריאות הסועדים במקום"

פורסם בתאריך: 10.7.24 19:54

רופאת נפת חיפה ד"ר רנא שיבלי חתמה היום (רביעי) על צו הפסקה מינהלי למסעדת מאי סנדוויץ' בדרך יפו 139 ועל הזמנת בעליו לשימוע.

הצו הוצא על סמך ממצאי ביקורת שערכה בעסק מפקחת בריאות הסביבה בעקבות תלונה על הרעלת מזון. בצו נכתב כי בביקורת "נמצאו ליקויים חמורים ומצב תברואי ירוד במיוחד באופן המסכן את בריאות הציבור באופן מידי. לנוכח הממצאים יש חשש ממשי כי בהיעדר צו סגירה קיימת סכנה מידית לבריאות הסועדים במקום. בשל מידיות הסכנה לבריאות הציבור, אני מוציאה צו הפסקה מינהלי לעסק לפני שימוע".

 

 

בין הליקויים שנצפו בביקורת: בקומת הגלריה, אשר משמשת מטבח הכנות, יש כיור ומדור עבודה אחד לכל סוגי המזונות (ירקות, עוף, בשר ולחמניות) – סכנת זיהום צולב; נמדדו טמפרטורות גבוהות של 30-28 מעלות באזור המטבח שאין מיזוג; ואין הפרדה בין סוגי המזונות השונים במקרר, נמצאו קופסאות של עוף וכבד ביחד עם קופסאות של סלטים שהוכנו בעסק – סכנת זיהום צולב.

כמו כן נעשית הקפאה של בשר טרי וטחון בניגוד למותר; נמצאו שתי חבילות של כבד פג תוקף; חלק מהבשר המאוחסן במקפיא נמצא ללא תוויות מקורית; אין מים חמים בעסק; חלק מהרטבים מאוחסנים בטמפרטורת החדר אחרי הפתיחה ולא במקרר בהתאם להוראות היצרן; במקרר המעדנייה נמדדה טמפרטורה של 8.2 מעלות במקום עד 4 מעלות כנדרש.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר