-->
אטליז לואי
אטליז לואי

צו סגירה לאטליז לואי בדרך אלנבי

סכנת זיהום צולב וטמפרטורות גבוהות: הצו שהוצא לאטליז לואי מורה על הפסקה מיידית של הפעלת העסק לנוכח ממצאים חמורים שנמצאו בו ואשר מסכנים באופן מידי את בריאות הציבור

פורסם בתאריך: 7.7.24 11:08

סגן רופאת המחוז ד"ר יהונתן דובנוב הוציא צו הפסקה מינהלי לאטליז לואי בדרך אלנבי 67. הצו מורה על הפסקה מיידית של הפעלת האטליז לנוכח "הממצאים החמורים שנמצאו בעסק" במהלך הביקורת שנערכה במקום ביום חמישי על ידי מפקחת בריאות הסביבה בלשכת הבריאות המחוזית והווטרינר העירוני של עיריית חיפה.

בצו נכתב כי "העסק נמצא במצב תברואתי, תחזוקתי ותפעולי ירודים ביותר, עם ליקויים חמורים המסכנים באופן מידי את בריאות הציבור. בשל חומרת הממצאים ומידיות הסכנה אני מוציא צו הפסקה מינהלי לעסק לפני שימוע".

בפירוט הליקויים צוין כי מתבצעות באטליז פעולות יצרניות אסורות, ובהן טחינה מראש, תיבול, הקפאת בשרים ואריזה בוואקום. הושמדו כ-50 ק"ג של בשרים קפואים ללא סימון, חלקם מתובלים; בעסק מבצעים טיפול בעופות ובבקר ללא התנאים הנדרשים לכך מבחינת שטחי עבודה, ואין חלוקה למדורי עבודה נפרדים (קיים כיור אחד בלבד בעסק) – סכנת זיהום צולב; קיימת מעשנה מחוץ לעסק; ליד המסור המשמש לניסור בשר גולמי נמצאו פיתות ובשר מבושל – סכנת זיהום צולב.

 

 

כמו כן נמדדה טמפרטורה של 26 מעלות באזור עבודה עם בשר; מתבצעות פעולות אריזה מראש בהיעדר חדר עבודה; אין הפרדה בוויטרינה בין עופות לבקר – סכנת זיהום צולב; מתבצעת מכירת מוצרי מזון מוכן, וגבינות ארוזות הוחזקו בטמפרטורת החדר בניגוד להוראות יצרן; נמצאו מוצרים למכירה ללא סימון ו/או סימון תקני; נמדדה טמפרטורה של 18 מעלות בבשר טחון בעת הכנת קציצות, וצג הטמפרטורה במכונת הטחינה הראה 21 מעלות.

ליקויים נוספים שנמצאו: התקרה מלוכלכת, עם קילופי צבע וטיח; נצפו פתחים וחריצים בקירות ובתקרה; בעת הביקורת לא היתה אספקת מים חמים; אין תאורה בחדר קירור בקר, הוונטות מלוכלכות עם עובשים וסחורה מאוחסנת על הרצפה; ובאטליז קיים תא שירותים ללא כיור וללא מבואה.

 

תגובות

8 תגובות
8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האיטליז הכי טוב ונקי בחיפה .
    הכל שטויות .

  2. אייל

    למה הבעלים לא בחקירה?
    למה לא מוגש כתב אישום נגד הבעלים?

  3. חיפאי ולקוח של שנים ....

    המקום הכי נקי שיש בשר ברמה הכי גבווה ,צרות עין של מתחרים זה כול הסיפור

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר