אביבית ואביעד פורמן
אביבית ואביעד פורמן

כל אחד לחוד: אביעד ואביבית פורמן כבר לא

לפני כחודש הודיעו האחים פורמן שהם מכרו את רשת הפיצריות שלהם לקפה קפה ושמרו לעצמם רק את הסניף הראשון בקרית ים. כעת מודיעה אביבית שהיא נפרדת מהשותפות עם אביעד ומעולם הקולינריה בכלל. מי שמחפש כאן דרמה משפחתית סוערת, לא בטוח שימצא את מבוקשו

פורסם בתאריך: 1.7.24 13:16

לפני כחודש הודיעו האחים אביעד ואביבית פורמן, הבעלים של רשת הפיצריות פורמנ’ס, כי הם מכרו את ששת הסניפים שלהם לרשת קפה קפה ושמרו לעצמם רק את הסניף הראשון – זה שבקרית ים.

בחמש וחצי השנים שקדמו למכירה, למרות סגרי הקורונה שהקשו על כל בעלי העסקים, הצליחו הפורמנים בזמן שיא להקים אימפריה עם הפיצה הנפוליטנית המיוחדת שלהם. הרשת מתפרשת מהצפון עד המרכז, ולה סניפים בנוה שאנן בחיפה, בזכרון יעקב, בחדרה, בנתניה ושניים בתל אביב – בנמל ובנאות אפקה שבצפון העיר.

כעת, אחרי עשר שנים של שותפות, שעברה גם דרך מסך הטלוויזיה בתוכנית הריאליטי "משחקי השף קונדיטור", הודיעה אביבית שהיא נפרדת מהפיצרייה ומעולם האוכל בכלל, לפחות לזמן הקרוב. אך אם מישהו מחפש כאן דרמה משפחתית סוערת, כנראה שהוא ייאלץ למצוא אותה במקום אחר.

אביבית, למה את עוזבת את עולם הקולינריה?

"האמת היא שמיציתי את העשייה הפיזית, ועל הדרך קיבלתי כמה ’מתנות’ בריאותיות שמעט מקשות עלי בעבודה. תמיד לצד העבודה הניהולית הייתי גם עובדת מן המניין במטבח, ואת זה החלטתי שאני מפסיקה לגמרי".

 

 

לאן פנייך מועדות?

"אני קואצ’רית בהכשרתי – כלכלית, משפחתית, עסקית – ואני רוצה לחזור לתחום האימון והטיפול. אני לומדת גם פסיכותרפיה של התת מודע. אני אוהבת אנשים ורוצה לעבוד עם אנשים, לעזור להם, להביא אותם למקומות טובים. זאת הסיבה שאני עושה שינוי בחיים".

לא תתגעגעי לבישול?

"קודם כל, אני ממשיכה לבשל. אביעד הוא אח שלי והלקוחות הם חברים שלי, כך שאמשיך להגיע לכאן בצורה לא פורמלית. אמשיך לבשל בבית, למשפחה ולחברים. אני נהנית מאוד כשאוכלים מהאוכל שלי. יכול להיות שעוד אשוב לעסקי המזון אבל בתחום הניהול".

אז הכל חיובי? נפרדתם בטוב?

"לגמרי, הכי חיובי שיש. אביעד ואני עובדים ביחד שנים. מעולם לא היה לנו ריב גדול, תמיד אחרי חמש דקות משלימים וחוזרים לשגרה. עבדנו בכיף ואנחנו נפרדים בכיף. אביעד יצליח בטוח ואני אצליח בטוח. הוא ימשיך לעשות פלאים וקסמים בכל מה שקשור לפיצה ואני בכל מה שקשור לניהול, לאימון ולטיפול. אנחנו אחים, לא נתנו לשום דבר להיכנס בינינו. אחרי עשור אני פשוט רוצה לעשות רענון".

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר