-->
פרופ' שולמית אלמוג ושלומית פלדמן
פרופ' שולמית אלמוג ושלומית פלדמן

שוויון מגדרי במלטה

פורסם בתאריך: 5.3.23 09:43

@ בכנס של פרויקט המחקר האירופי "Cost Action Voices" לקידום שוויון מגדרי, אשר מתקיים בימים אלה במלטה, משתתפות המנהלת המשותפת של הפורום למשפט מגדר ומדיניות חברתית בפקולטה למשפטים באוניברסיטת חיפה פרופ' שולמית אלמוג והרכזת האקדמית של הפורום שלומית פלדמן, וזאת כחלק מקבוצת הפרויקט לקידום קולותיהן ומעמדן של חוקרות בתחילת דרכן באקדמיה. במושבים ובסדנאות משתתפים נציגים של אוניברסיטאות ממדינות רבות ברחבי אירופה, ובהן בלגיה, ספרד, אסטוניה, אלבניה, גרמניה, צרפת, טורקיה, פולין, מולדובה, יוון, אוסטריה, לטביה, שווייץ, ליטא, סקוטלנד, צ'כיה, הולנד, רומניה, אירלנד, אנגליה ומלטה, וכן מארצות הברית. השתיים הציגו את הנתונים הנוגעים למצבן של חוקרות בתחילת דרכן באוניברסיטת חיפה ואת הפעילות הננקטת ברמה הלאומית וברמה המוסדית לקידום מעמדן של נשים בסגל האקדמי בכלל ושל חוקרות צעירות בפרט.

 

 

@ המדור שולח ברכות חמות ל-27 סטודנטים מהתכנית הבינלאומית EMLE שקיבלו תואר מוסמך במשפטים וכלכלה. טקס הסיום התקיים בשבוע שעבר בהמבורג, גרמניה, בנוכחותם של ראש התוכנית ד"ר עומר קמחי והמרכזת יוליה לישצינסקי.

@ עו"ד לוטם ברלה טיפלה בשנה האחרונה בלקוח שהוגש נגדו כתב אישום, ורישיון הנהיגה שלו היה בסכנה. לאחר התדיינות בעניינו היא הצליחה להשיב לו את רישיון הנהיגה, וסיפרה למדור: "אצלי התיקים 'הפשוטים' והתיקים 'המורכבים' מקבלים את אותו היחס. מבחינתי, מאחורי כל תיק עומד לקוח, בן אדם, שצריך את עזרתי. לכן בשביל כל לקוח אני נותנת את המקסימום, עובדת הכי קשה שאפשר ומראה נחישות ומקצועיות שאין כמותן. בעיניי, לכל לקוח מגיע לקבל ממני את התוצאה הטובה ביותר, וזה מה שאכן קורה בפועל".

 

עו"ד לוטם ברלה

עו"ד לוטם ברלה

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר