-->
כיתה (צילום: Syda Productions/depositphotos.com)
כיתה (צילום: Syda Productions/depositphotos.com)

הורים רבים קוראים לא לשלוח את הילדים ללימודים

הורים רבים זועמים על כך שמתאפשרים לימודים במוסדות שבהם יש מרחבים מוגנים. ההורים מוחים על העובדה שההנחיות של פיקוד העורף לא שונו על אף הנפילות בעיר ומאשימים את יונה יהב. עיריית חיפה: "פועלת לפי הוראות פיקוד העורף במדויק"

פורסם בתאריך: 7.10.24 16:08

ביקורת קשה של הורים רבים על כך שמסגרות החינוך בחיפה פועלות לפי רמת התגוננות 2 (מצב צהוב) המאפשרת לימודים בבתי ספר וגנים שבהם יש מרחבים מוגנים. ההורים מוחים על העובדה שההנחיות של פיקוד העורף לא שונו על אף הנפילות אמש (ראשון) בעיר, וקוראים לא לשלוח את הילדים ללימודים. את מירב הביקורות ברשתות החברתיות חוטף ראש העיר יונה יהב.

חופית אלקיים, אם לילדה בכיתה ד', מסרה ל"כלבו – חיפה והקריות": "לא שלחתי את הבת שלי לבית הספר היום. אתמול נפל טיל במרחק של שני מטרים מהבית שלי. העירייה וראש העיר טועים בשיקולים שלהם. כשלא נפלו פה טילים העלו את ההתגוננות לרמה 3, ועכשיו, כשיש טילים ואזעקות, נשארים ברמה 2? מה ההיגיון פה?".

מה תעשי אם ההנחיות לא ישונו?

"אתמול לקחתי אותה איתי לעבודה, וגם בדרך לעבודה תפסו אותנו האזעקות. אין לי תשובות, אני לא יודעת מה אעשה. כרגע אני לא שולחת אותה".

 

 

לימור לוי מקרית חיים, אמא לשלושה ילדים שלומדים בבתי ספר ובגן: "הבן שלי לומד בחינוך מיוחד וצריך לנסוע בהסעה עד מקרית חיים לבית הספר בחיפה, ואני מפחדת. אני מפחדת יותר מהדרך מאשר אם תהיה אזעקה כשהוא בבית או בבית הספר. גם את הילד שלומד בגן חובה לא שלחתי כי אני מפחדת, בעיקר אחרי שאתמול הטילים לא יורטו והיו פצועים. עדיף להשאיר את הילדים בבית. אני אומרת לעירייה – לא הגיוני לשלוח ילדים למסגרות החינוך ולחייב אותם להיות מחוץ לבית בזמן כזה. כבר שבועיים שיש אזעקות בקרית חיים, וליד הגן של הבן שלי נפל רסיס גדול. העירייה צריכה לדאוג לביטחון התושבים ולהודיע מיוזמתה שלא יהיו לימודים, גם אם ההנחיות של פיקוד העורף אומרים אחרת. אני יודעת על הרבה הורים שלא שלחו את הילדים שלהם למסגרות החינוך".

אנה וריאנט, אמא לילד בכיתה א': "אני לא שולחת אותו ללימודים. אני מפחדת. רק אתמול נפלו פה טילים. אני חוששת גם בהסעות – הבן שלי לומד בחינוך מיוחד, ובית הספר שלו נמצא בכרמל, ואם יש אזעקה בזמן ההסעה אז מה עושים? העירייה חייבת להודיע שאין לשלוח את הילדים למסגרות החינוך עד שהמצב יירגע. יש לנו אזעקות כבר ארבעה ימים ברצף פלוס נפילות, זה לא הגיוני".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "העירייה פועלת לפי הוראות פיקוד העורף במדויק. הורים שלא מוצאים לנכון לשלוח את ילדיהם, ההיעדרות לא תפגע בציון המשוקלל, וצוות בית הספר יהיה בקשר הדוק עם הילדים שהוריהם בחרו להשאירם בבית".

 

תגובות

9 תגובות
9 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל אחד זורק אחריות , העיקר שיקמו את הכיכר עם פרחים ודגלים.

  2. וובה

    לקחת את הילדה איתך לעבודה ולבית ספר לא? זה חסר כל היגיון. היית לוקחת אותה כבר לבי"ס

  3. חיפאית

    אם הם זועמים על פיקוד העורף, שיבואו לפקע"ר בטענות. מה הקשר לעירייה? הרי לו העירייה הייתה סוגרת את מוסדות הלימוד בלי הנחיות פקע"ר, היו מתלוננים הורים שאין להם סידור לילדים ומה פתאום העירייה סוגרת כשמותר. אז יש הורים שלא מרגישים בטוח לשלוח? בסדר, שלא ישלחו. זכותם. גם נאמר בכתבה שמתחשבים בזה. מה עוד הם רוצים? להכתיב לפיקוד העורף כיצד לנהוג? לכפות על אחרים את הבחירות שלהם?

  4. יעל

    גם טבריה נפל ליפני יומים טיל ויש פצוע .ופיקוד העורף הוריד לדרגה 2 זה מראה שאן אמונה בפיקוד העורף .

  5. בושה

    יונה יהב – פופוליסט שרק מחפש מצלמות ומיקרופונים. דקה ממרחב מוגן בביהס יש – אך מה עם הדרך לשם? מלווה בהסעה לא יכול להיות אחראי על 6-10 ילדים, מה עוד שהם עם צרכים מיוחדים. אם יקרה משהו למי יהיה אכפת?

  6. מירי

    מי שלא מתאים לו שלא ישלח לבית ספר. אבל לסגור באופן גורף זה פוגע בילדים שצריכים שגרה.

  7. סקאי

    פיקוד העורף, העירייה מה זה חשוב. מי שחושש אל תשלחו את הילדים שלכם. מי שהילדים שלו זקוקים לאוורור הזה או מרגישים מוגנים יותר דווקא בבית הספר שילכו לבית הספר. הכל לגיטימי

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר