-->
הזוכים בפרס לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל (צילום: רונן חורש, לע"מ)
הזוכים בפרס לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל (צילום: רונן חורש, לע"מ)

תלמיד הריאלי זכה בפרס לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל

אורן זילברבוש, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הריאלי, נבחר לאחד מ-11 הזוכים בפרס לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל. שר החינוך יואב קיש: "התלמידים מהווים דוגמה חיה לערכים של ערבות הדדית ותיקון עולם, ומוכיחים שהעתיד של מדינת ישראל נמצא בידיים טובות"

פורסם בתאריך: 18.9.24 10:57

אורן זילברבוש, תלמיד כיתה י"ב בבית הספר הריאלי, הוא אחד מ-11 הזוכים בפרס לנוער מתנדב מצטיין על שם אלעד ריבן ז"ל לשנת תשפ"ד.

בטקס שנערך אתמול (שלישי) במשרד החינוך בירושלים, במעמד שר החינוך יואב קיש, מנכ"ל המשרד מאיר שמעוני וד"ר צביה ריבן, אמו של אלעד ז"ל, הוענק פרס אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ל-11 תלמידים שנבחרו מתוך כ-340,000 תלמידים הפעילים בתוכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית". הזוכים נבחרו בזכות פעילותם לקידומה של הערבות הדדית ותחושת הלכידות בחברה הישראלית, לשילובם של בעלי צרכים מיוחדים בחברה ולתמיכה בילדים חולים ובמשפחות מעוטות יכולת.

 

אורן זילברבוש במעמד קבלת הפרס (צילום: רונן חורש, לע"מ)

אורן זילברבוש במעמד קבלת הפרס (צילום: רונן חורש, לע"מ)

 

 

השר קיש: "הנוער שלנו הוא מקור לגאווה לאומית. גם בתקופות מאתגרות כמו זו שאנו חווים, התלמידים ממשיכים להתנדב ולתרום לחברה בצורה מעוררת השראה. הם מהווים דוגמה חיה לערכים של ערבות הדדית ותיקון עולם, ומוכיחים שהעתיד של מדינת ישראל נמצא בידיים טובות".

שמעוני: "התוכנית 'התפתחות אישית ומעורבות חברתית' מניבה פירות מרשימים. לראות את בני הנוער שלנו מתגייסים למען הקהילה, גם בעת מלחמה, זה מחמם את הלב. הם מגלמים את רוח ההתנדבות של אלעד ריבן ז"ל ומהווים מופת לחברה כולה. אנו גאים בהם ומחויבים להמשיך ולטפח את רוח ההתנדבות בקרב הדור הצעיר".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. פערים

    הכל טוב ויפה, רק חבל שמאז הקורןנה ילדי הגולן בפערים מטורפים בחומר הלימודים לעומת חיפה,ת"א ןי-ם.
    ומי משלים לילדינו את הפערים שממשיכים להתקיים??????

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר