בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)
בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

בית בירם: אלוני יחליף את רבינוביץ'

מנהל מרחב ההנצה בבית הספר הריאלי דורון אלוני ימונה למנהל בית בירם במקומו של מנדי רבינוביץ' שהודיע במפתיע על עזיבתו את התפקיד לטובת משרת מנכ"ל מכללת בית ברל. אלוני הוא בעל תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי ותקשורת ותואר שני בניהול מערכות חינוך

פורסם בתאריך: 8.9.24 15:36

בית הספר הריאלי הודיע על מינויו של דורון אלוני למנהל בית בירם. כפי שנחשף ב"כלבו – חיפה והקריות", לפני כשבועיים וחצי הודיע במפתיע מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' על עזיבתו את התפקיד לטובת תפקיד מנכ"ל מכללת בית ברל.

אלוני הצטרף לריאלי לפני 11 שנים ושימש מחנך, מורה לתקשורת ורכז שכבה. כמו כן הוא ריכז את פיתוח המכינה במרחב הפריחה (כיתות י"א ו-י"ב בבית בירם). הוא בעל תואר ראשון בחינוך בלתי פורמלי ותקשורת בהצטיינות יתרה ממכללת אורנים, ובעל תואר שני בניהול מערכות חינוך מאוניברסיטת חיפה. לפני מינויו למנהל בית בירם שימש אלוני מנהל מרחב ההנצה (כיתות ט' ו-י').

אלוני הוא בוגר של תכניות להכשרת המנהלים של רשת דרכא וקרן עזריאלי ושל תוכנית הכשרת המנהלים "אבני ראשה". בעברו הוא הדריך במסגרת תל"ם – התוכנית הלאומית לצעירים במצבי סיכון, ועמד בראש צוות פיתוח של מיזמים תעסוקתיים לנוער.

אחרי שנת שירות בקהילת הנוער לטיפול בנפגעי התמכרויות מלכישוע, שירת אלוני בגדוד 13 של חטיבת גולני.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר