בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)
בית בירם של בית הספר הריאלי (צילום: שושן מנולה)

יו"ר הוועד המנהל בריאלי: "מגבים את רבינוביץ'"

בעקבות השעייתו של מנהל בית בירם מנדי רבינוביץ' מחברותו בארגון המורים והשיימינג שעשה לו בית הדין של הארגון, הוועד המנהל בבית הספר הריאלי מגבה את המנהל. רבינוביץ': "אחרי 27 שנים של שלטון אבסולוטי, למורי ישראל מגיע מנהיג ראוי"

פורסם בתאריך: 22.7.24 07:58

בית הספר הריאלי עומד מאחורי מנהל סניף בית בירם מנדי רבינוביץ' והחלטותיו הפדגוגיות – כך מסר ל"כלבו – חיפה והקריות" יו"ר הוועד המנהל בריאלי עו"ד שי פינקלשטיין. כזכור, יו"ר ארגון המורים רן ארז הגיש לבית הדין עתירה נגד רבינוביץ' בדרישה להפסיק את חברותו בארגון בעקבות שבירת העיצומים שעליהם הכריז ארז. בית הדין הרחיק אותו מהארגון לשמונה שנים – חמש מהם בפועל ושלוש על תנאי. כמו כן הורה בית הדין לנציגת הארגון בחיפה לתלות את פסק הדין על לוחות המודעות בכל בתי הספר בעיר.

פינקלשטיין: "הריאלי מגבה את ההחלטות הפדגוגית של רבינוביץ'. עם זאת, עמדת בית הספר היא שאנחנו תומכים במאבק המורים ומעריכים אותם מאוד. אנחנו סבורים שמגיע להם שכר ראוי ושהמאבק שלהם הוא צודק". פינקלשטיין העדיף שלא להתייחס לפסק הדין ולשיימינג שנעשה לרבינוביץ' בהוראת בית הדין על פרסום פסק הדין ברבים.

 

 

רבינוביץ', שמסוף השבוע הבא תיכנס לתוקפה השעייתו עד לסוף יולי 2029, מסר: "הוצאת המסעות שלנו למרות הנחייתו המופקרת והשרירותית של ארז היא חלק מנאמנות למסורת בית הספר ולערכיו, והיא התקבלה בשיתוף מוסדות בית הספר ובגיבוים המלא. לא היינו מוכנים לקבל פגיעה קשה בתלמידינו, קל וחומר בשנה כמו זו. החלטת בית הדין היא פארסה מגוחכת ונואשת של ארגון המורים, שראשו איבד את דרכו לייצר הרתעה מול ההתפרקות שראינו בסירובם של רוב חבריו למנוע חשיפת ציוני מגן לתלמידיהם".

עוד מסר רבינוביץ' כי "שעשעה אותי במיוחד האמירה של ארז על כך שהוא 'הגן עלי מפיטורים' – אני הוא זה שכיבד אותו כשהזמנתי אותו לומר את אמירתו הערכית מול הניסיון של פקידי משרד החינוך, בניגוד לחוק מטרות החינוך ותקנות חוזר מנכ"ל המשרד לבטל יום זכויות האדם בתקופת הקורונה. הלוואי שנראה את יו"ר הארגון הבא נלחם על עקרונות חינוכיים במקום לתקוע ולפגוע במערכת החינוך. אחרי 27 שנים של שלטון אבסולוטי, למורי ישראל מגיע מנהיג ראוי".

 

תגובות

11 תגובות
11 תגובות
  1. לריאלי מגיע יותר

    מנדי הוא לא מנהל בית ספר הוא פוליטיקאי ומהשמאל הקיצוני

  2. ארי

    מנהל שקיבל גיבוי ועזרה בזמן מצוק תקציבית. .התנהג בצורה לא מכבדת להנהלת הארגון.מנהל שירצה לקבל העלאת שכר ולא יוותר על שכרו כאשר המאבק של הארגון יצליח במאבק.חבל שמורי הריאלי שפנים והולכים אחרי מנהל כזה.

  3. יהודה

    לריאלי מגיע יותר, הרבה יותר מהפוליטקאי רודף המצלמות והפופוליסט אדון רבינוביץ

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מחזקת כל בעל תפקיד שמפעיל שיקול דעת שמשתמש בהגיון ומוביל איזונים בין אינספור שיקולים אינטרסים פוליטיקאים ומתחים.
    חזק ואמץ על האומץ להשמיע קול ועמדה
    ולא ללכת עם העדר. ללכת בדרכך ובמצפונך

  5. מביט מהצד

    רן ארז יושב וכותב תגובות לכתבה במקומון
    הזוי! ומראה עד כמה הוא פתטי ונואש. מנהל את ארגון המורים כמו חצר פיאודלית. ארגון חולה.

  6. לאמור את האמת

    כאשר תזדקקו לעזרת ארגון המורים במצב של סכסוך מול ההנהלה, תתחננו שארגון המורים יעמוד לצידכם.

  7. יורם

    בושה שזה מנהל בית ספר בישראל שמלמד את תלמידיו כיצד למרוד ולגרום להסתה פרועה כנגד הממסד, זה אומר הרבה על אנשי ריאלי הנאורים , אנשי השמאל איבדו את זה מזמן …. קשה להם להבין שהם כבר לא שולטים כמו פעם .. זאת רק ההתחלה !!!

  8. בושה לריאלי

    פשוט נורא לדעת שזה המנהל של בית הספר הריאלי בחיפה, בחור שמאלני אלים בעל אג׳נדה מסוכנת שמלמדת את הדורות הבאים איך לעשות מהפכה… פשוט בושה !!

  9. הגר

    ארגון המורים העל-יסודיים
    מחטף בארגון המורים? רן ארז ניצח בזכות שינוי תקנון מהבוקר
    ארז לא השיג את הרוב הדרוש ליו"ר מכהן – 66%, אך הוכרז כמנצח לאחר שהרף הורד הבוקר ל-60% ■ ככל הנראה בית המשפט יצטרך להכריע בסוגיה ■ חיו בוכובזה השיג 34% מהקולות
    רן ארז / צילום: שלומי יוסף
    רן ארז / צילום: שלומי יוסף
    עמרי זרחוביץ'21.03.2018
    דרמה בארגון המורים: לאחר 20 שנה שרן ארז משמש כיו"ר הארגון, הוא לא הצליח להשיג היום את הקולות הדרושים כדי להיבחר שוב, למרות שכן השיג יותר קולות מהמועמד השני. לפי תקנון ארגון המורים, היו"ר שכיהן יותר משתי קדנציות צריך להשיג רוב של 66%, ולא רוב רגיל של 50%. מתוך 58 חברי המועצה שהשתתפו בהצבעה – 37 הצביעו בעד ארז, 20 הצביעו בעד חיו בוכובזה, שהתמודד נגדו, ו-1 נמנע. כלומר, ארז השיג 64% מהקולות.

    עם זאת, ועדת הבחירות של ארגון המורים הודיעה כי ארז ניצח. זאת, בעקבות שינוי עליו החליטה ועידת ארגון המורים הבוקר להוריד את הרוב הדרוש ל-60%. גורם שמעורה בפרטים אמר לגלובס כי לא נכתב בהחלטה מתי היא נכנסת לתוקף. וכך, בהחלטת בזק, ועדת הבחירות החליטה כי למרות שלא עמד ברוב הדרוש (66%), הוחלט לאשר את מינויו כבר מעתה.

  10. הגר

    עוד על רן ארז שלא זז מהכיסא

    מרד המורים: 30 אלף ציוני מגן הוזנו באגף הבחינות של משרד החינוך
    פרסום ראשון: למרות עיצומי ארגון המורים, החליטו אלפים מחבריו להיענות לפניית משרד החינוך ולשלוח את ציוני המגן של תלמידיהם כדי שאלה יקבלו את הממוצע במועד א' באנגלית ובמתמטיקה, ולהחליט אם לגשת למועד ב'

  11. הגר

    עוד על רן ארז, כשאדם אחד מתיישב על כיסא ולא מפנה אותו..
    לימור לבנת:

    "22 שנים מכהן רן ארז כיו"ר ארגון המורים העל־יסודיים. 22 שנים שבהן הוא מלווה את הציבור בשביתות ובאיומים לשיבושים במערכת החינוך.

    קשה לזכור חופש גדול כלשהו שלא הסתיים בתמונות של הורים מבוהלים, הממתינים לעיתים ממש עד למהדורות החדשות בבוקר פתיחת שנת הלימודים כדי לדעת אם הילדים הולכים לבית הספר. ריטואל קבוע. אלו היו הכותרות גם בימים האחרונים: רן ארז מכריז על סכסוך עבודה, מאיים להשבית, שולח מסר תקיף לשר החינוך פרץ, מודיע על השבתה חלקית ובסוף מבטל אותה.

    שום דבר מזה לא חדש, רן ארז. אם יש כישלון – הוא טמון במשמרת בת 20 השנים שלך. הגיע זמנך ללכת"

    לטור המלא: bit.ly/2kuXSV8 | צילום: יאיר שגיא, אוהד צויגנברג

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר