סיגל כהן (צילום: משרד החינוך)
סיגל כהן (צילום: משרד החינוך)

עכשיו זה קבוע: סיגל כהן נבחרה למנהלת המחוז במשרד החינוך

בחודשים האחרונים שימשה סיגל כהן מנהלת המחוז בפועל לאחר עזיבתו של ד"ר סער הראל, וכעת מצא אותה משרד החינוך ראויה להנהיג את מערכת החינוך במחוז חיפה. בתחילת דרכה היתה כהן מורה, מחנכת, מדריכה ומנהלת בית ספר, ובהמשך מפקחת מחוז במשרד החינוך

פורסם בתאריך: 17.7.24 15:06

שר החינוך יואב קיש ומנכ"ל המשרד מאיר שמעוני בחרו בסיגל כהן כמנהלת מחוז חיפה במשרד החינוך. בחודשים האחרונים שימשה כהן מנהלת המחוז בפועל לאחר עזיבתו של ד"ר סער הראל, ומשרד החינוך מצא אותה ראויה להנהיג את מערכת החינוך במחוז חיפה ולהוביל אותה להישגים בהתאם ליעדי המחוז.

כבר בתחילת חודש אפריל פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי כהן תהיה זו שתחליף את הראל. כזכור, הראל שלח לבכירי המחוז הודעה שבה הוא כתב: "אני שמח לבשר כי קיש ושמעוני אישרו את מינויה של כהן למ"מ מנהל מחוז חיפה בפועל עד לקיום המכרז לתפקיד מנהל המחוז". בהודעתו ציין הראל כי "כהן כיהנה כמפקחת המחוז בשבע שנים האחרונות ונמצאה כאדם המתאים והראוי להמשיך להנהיג את המחוז להישגים בהתאם ליעדים שהצבנו לעצמנו".

כהן שימשה כאמור מפקחת מחוז במשרד החינוך, ובעבר שימשה מפקחת כוללת על בתי ספר במחוז. כמו כן היא היתה ממונה על תוכנית מרום – תוכנית העוסקת בקידום ובשיפור התפקוד הבית ספרי, בצמצום פערים ובשוויון הזדמנויות. בשנת 2011 היא היתה הממונה על יישום תהליך מעבר בתי הספר לניהול עצמי. בתחילת דרכה היתה כהן מורה, מחנכת, מדריכה ומנהלת בית ספר.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. דב

    לכמה שנים תםקיד זה? במחוז הצפון יושבת כבר כמה עשורים אותה דמות, זאת לא ברכה.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר