בית הספר גורדון לאחר השיפוץ (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
בית הספר גורדון לאחר השיפוץ (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

הושלמו עבודות השיפוץ בבית הספר גורדון בקרית חיים

בעבודות המיגון, השיפוץ והפיתוח הושקעו כ-3.5 מיליון שקל, הן נמשכו כשמונה חודשים וכללו בנייה של ארבעה ממ"דים, חידוש של החצר הקיימת ופיתוח של חצר אחורית, החלפת מתקני ספורט והתקנת הצללות

פורסם בתאריך: 17.7.24 10:38

עיריית חיפה הודיעה כי הושלמו עבודות השיפוץ בבית הספר גורדון בקרית חיים. בעבודות המיגון, השיפוץ והפיתוח הושקעו כ-3.5 מיליון שקל, והן בוצעו על ידי האגף לבנייה ציבורית בעירייה. העבודות נמשכו כשמונה חודשים וכללו בנייה של ארבעה ממ"דים, חידוש של החצר הקיימת ופיתוח של חצר אחורית, החלפת מתקני ספורט והתקנת הצללות.

כזכור, כשבועיים לאחר פרוץ מלחמת חרבות ברזל הודיעו הנהגות ההורים בחמישה בתי ספר בקרית חיים – מגינים, ארלוזורוב, גורדון, דגניה ותיכון קרית חיים – להורים לא לשלוח את ילדיהם לבית הספר בשל היעדר מיגון.

בהודעה משותפת לחמשת ראשי ההנהגות נכתב: "קרית חיים והקריות האחרות הן יעד אסטרטגי לתקיפת טילים מסיבית מכיוון שהן ממוקמות בין מפעלים ביטחוניים למפעלים עם חומרים מסוכנים. המיגון בבתי הספר בקרית חיים יכול לתת מענה לאחוזים בודדים של תלמידים, ובמקרה חירום הכאוס יחגוג. הראשונים שייכנסו למקלטים יזכו להגנה, וכל השאר יצטרכו להתפלל לחסדי שמים. בשל העובדה שאין לכל התלמידים מענה ממוגן וראוי, אנו חוששים ומרגישים שאין לנו על מי לסמוך. החלטנו להיות המבוגר האחראי ולא לתת לעיריית חיפה, למשרד החינוך ולפיקוד העורף לסכן לכאורה את ילדינו. מתוך תחושת אחריות לביטחון ילדינו ואנשי הצוות החינוכי החלטנו להמליץ להורים לא לשלוח את הילדים למוסדות החינוך".

 

 

כעת כאמור הושלמו העבודות בגורדון, ומהעירייה נמסר כי "פרויקט השיפוץ המקיף נועד לשפר את תנאי הלימוד והבטיחות עבור תלמידי בית הספר. הממ"דים החדשים יספקו הגנה מיטבית בעת מצבי חירום, מה שיתרום לתחושת הביטחון של התלמידים והצוות החינוכי. שיפוץ החצרות והתקנת ההצללות יאפשרו לתלמידים ליהנות מסביבת לימודים נעימה ובטוחה גם בשעות הפנאי. מתקני הספורט החדשים יעודדו פעילות גופנית ויתרמו לבריאותם ורווחתם של התלמידים".

ראש העיר יונה יהב: "השקעה בחינוך היא השקעה בעתיד. אנו ממשיכים לפעול לשיפור מוסדות החינוך בעיר ולהבטיח סביבת לימודים מתקדמת ובטוחה לילדינו. העירייה מתכננת להמשיך בשיפוץ ובשדרוג של מוסדות חינוך נוספים בשנים הקרובות".

 

בית הספר גורדון לאחר השיפוץ (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

בית הספר גורדון לאחר השיפוץ (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. תושבת

    ותודה לראש העיר העשירית של חיםה, עינת קליש, שתחת הנהגתה בוצע השיפוץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר