-->
המזגן המושבת בגן פשוש
המזגן המושבת בגן פשוש

30 מעלות בצל, ועשרות ילדים בגן סובלים בגלל מזגן מושבת

המזגן הישן בגן פשוש באחוזה מושבת כבר ארבעה חודשים, והפעוטות שמגיעים אליו במסגרת קייטנת הקיץ חוזרים לבתיהם תשושים ונוטפי זיעה. אב לילד בגן: "אם חס וחלילה יקרה משהו, העירייה תישא באחריות. זו שערורייה שאין כדוגמתה. לא סופרים אותנו, וגרוע מכך - גם לא את הפעוטות"

פורסם בתאריך: 10.7.24 12:18

נראה שבעיית המזגנים בגני הילדים בחיפה הולכת ומחמירה. עשרות ילדים בגן פשוש ברחוב שוהם באחוזה סובלים זה ארבעה חודשים בגלל מזגן ישן מאוד שהושבת. בחודשי הקיץ מתקיימת בגן קייטנה, אך בעיית המזגן החלה כבר מזמן. בגן לומדים פעוטות בגילאי טרום טרום חובה וטרום חובה (3 ו-4).

לאחר פניית "כלבו – חיפה והקריות" לעיריית חיפה נשלח היום (רביעי) טכנאי מזגנים בפעם השנייה לגן, אך לא יכול היה לעשות דבר מכיוון שהמזגן דורש החלפה – דבר שידוע לעירייה.

בהודעה שהוציא אתמול משרד הבריאות בעקבות גל החום נכתב: "על פי התחזית של השירות המטאורולוגי, מיום רביעי ועד ליום שישי צפוי עומס חום כבד עד קיצוני ברוב אזורי הארץ. עומס חום זה יתבטא במזג אוויר חם מאוד מהרגיל בצורה מהותית. משרד הבריאות קורא לציבור הרחב, לקשישים, לילדים, לנשים הרות ולחולים במחלות כרוניות להימנע ככל האפשר מחשיפה לחום ולשמש וממאמץ גופני שאינו הכרחי, להקפיד לשתות מים ולהימצא במקומות ממוזגים". ולמרות זאת, עשרות פעוטות ימשיכו להגיע לגן פשוש הלוהט.

 

 

אב לילד בגן: "כבר ארבעה חודשים כל ההורים וצוות הגן פונים לעירייה ומקבלים מענה שהדבר ידוע ושצריך להחליף מזגן. הסבירו לנו שלקנות מזגן זו פרוצדורה כי העירייה היא גוף ציבורי. אמרתי לנציגת העירייה 'את לא היית יושבת יום אחד במשרד שלך בלי מזגן, ואתם עוד אנשים מבוגרים. לעומת זאת, את הפעוטות אתם דוחים כל הזמן בטענות משונות'. מי יכול לשבת בתוך מבנה לא ממוזג בימים חמים כאלה? זה מסוכן בריאותית גם לצוות ובטח שלפעוטות. הם לא יכולים לצאת לחצר בגלל החום הכבד, ומה נשאר? להיות בתוך המבנה כל היום. אם חס וחלילה יקרה משהו, העירייה תישא באחריות. זו שערורייה שאין כדוגמתה. לא סופרים אותנו, וגרוע מכך – גם לא את הפעוטות".

יצוין כי גם הורים בגן סנונית ברמת אלון התלוננו על בעיה של מזגן תקול שנמשכה חודשים ארוכים. העירייה אמנם לא הגיבה לפניית "כלבו – חיפה והקריות" בעניין, אבל למחרת כבר שלחה טכנאי שתיקן את התקלה.

באשר לגן פשוש נמסר מהעירייה: "בגן פשוש מותקנים שלושה מזגנים. לפני כשלושה שבועות (ולא חודשים) התקבלה בעירייה הודעה על תקלה באחד מהמזגנים. עם קבלת ההודעה שלחה העירייה לגן טכנאי שקבע כי לא ניתן לתקן את המזגן, ובמקומו הוזמן מזגן חדש שיותקן מיד עם קבלתו בעירייה. בעקבות הודעה נוספת מהגן כי שני המזגנים הנוספים אינם מקררים מספיק שלחה העירייה פעם נוספת טכנאי על מנת שיפעל לתיקונם המיידי. הטכנאי נמצא היום בגן ומטפל בבעיה".

 

גן פשוש

גן פשוש

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר