-->
הנהגת מועצת הנוער העירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)
הנהגת מועצת הנוער העירונית (צילום: דוברות עיריית חיפה)

נבחרה הנהגה חדשה למועצת הנוער העירונית

לקראת שנת הלימודים הבאה נבחרה יובל דגני, בוגרת כיתה י' בליאו באק, לקדנציה שנייה בתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית. סגניתה היא מור כהן, בוגרת כיתה י' בחוגים. ליו"ר ועדת נוער וקהילה נבחרה זואי פסלב מאליאנס, ויו"ר ועדת האתיקה היא נציגת המדצ"ים אלינור אלדר מהגימנסיה

פורסם בתאריך: 7.7.24 15:50

עם סיום שנת הלימודים בחרו מועצות התלמידים של בתי הספר ונציגי תנועות הנוער וארגוני הנוער בחיפה את פורום ההנהגה שיוביל את מועצת הנוער העירונית בשנת הלימודים הבאה.

לתפקיד יו"ר מועצת הנוער העירונית נבחרה לקדנציה נוספת יובל דגני, בוגרת כיתה י' בבית הספר ליאו באק, ולתפקיד הסגנית נבחרה מור כהן, בוגרת כיתה י' בבית ספר חוגים. ליו"ר ועדת נוער וקהילה נבחרה זואי פסלב, בוגרת כיתה י' בבית הספר אליאנס, וליו"ר ועדת האתיקה נבחרה נציגת המדצ"ים (מדריכי נוער צעירים) אלינור אלדר שעולה לכיתה י' בבית הספר הגימנסיה. מזכ"לית המועצה היא עליזה כץ, בוגרת כיתה י"א בבית הספר עירוני ו'.

מועצת הנוער העירונית היא הגוף המייצג הרשמי של הנוער בעיר, ובמסגרת פעילותה היא מקיימת שורה של אירועים ותוכניות, ובהם "חיות במה" – מתן במה לנוער יוצר, קידום זכויות התלמיד, השתתפות בטקסים עירוניים וארגון אירועי קיץ. בשנה האחרונה הובילה מועצת הנוער פרויקטים רבים ברוח התקופה כמו עמדת זיכרון במרכז הכרמל שבה חולקו צמידים צהובים, הדלקת נרות נשמה לזכר הנופלים, שוק חקלאי עם תוצרת מהצפון ומהדרום, וייצוג בני הנוער החיפאים בעצרות של משפחות החטופים.

 

 

דגני: "רגע לפני שפתחנו את השנה עם המליאה החדשה, הכל השתנה. אני בטוחה שב-7 באוקטובר לכל אחד היה קשה לפתוח את הטלפון ולראות מה קורה במדינה. ובכל זאת, ביחד עם הקושי, האתגרים והשינויים הצלחנו להמשיך ולעשות. התאמנו את עצמנו למצב ויזמנו פרויקטים רלוונטיים".

ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה אילנה טרוק בירכה את התלמידים על ניהול הבחירות למועצת הנוער העירונית בצורה דמוקרטית ומכבדת, ועל התהליכים החינוכיים שהתקיימו לקראת הבחירות, ובהם עריכת קמפיין, הצגת מצע התחייבויות וחיזוק מיומנויות השיח והרטוריקה.

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. אורן

    כח נשי!!!
    כל הכבוד לתלמידות על מעורבות חברתית ועשייה חיובית

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר