מימין: חברי הוועד הנמהל חיה פרלמוטר, יהודה ויהודית ברוניצקי ודדי פרלמוטר, והמנכ"לית איילת אברמוביץ'
מימין: חברי הוועד הנמהל חיה פרלמוטר, יהודה ויהודית ברוניצקי ודדי פרלמוטר, והמנכ"לית איילת אברמוביץ'

עמותת תובנות בחינוך קיימה אירוע הוקרה לחיה פרלמוטר

במסגרת תפקידה בעמותת תובנות בחינוך הציבה לעצמה חיה פרלמוטר מטרה: להעצים בתי ספר בצפון. היא סייעה להפוך אותם למתקדמים ומעוררי השראה, יצרה שיתופי פעולה עם בכירים בעולמות החינוך ופיתחה תוכניות ופרויקטים חינוכיים שחלקם פעילים עד היום בעשרות בתי ספר יסודיים

פורסם בתאריך: 3.7.24 09:20

עמותת תובנות בחינוך ערכה אירוע הוקרה לחיה פרלמוטר, ממקימיה העמותה, על עשור של התנדבות. באירוע, שהתקיים ביום שלישי במרכז המבקרים של יקבי בנימינה, השתתפו בני משפחתה, אנשי העמותה ואנשי חינוך שאותם היא ליוותה לאורך השנים.

לפני עשר שנים חברו פרלמוטר ובעלה דדי פרלמוטר – לשעבר סגן נשיא בכיר בחברת אינטל העולמית – לעמותת תובנות חינוך, שמטרתה היא לקדם מוביליות חברתית בבתי ספר בפריפריה החברתית והגיאוגרפית של ישראל. דדי משמש חבר הוועד המנהל של העמותה ביחד עם בכירים נוספים במשק, ובהם יאיר סרוסי, דורון לבנת, רמי ליפמן וזוכי פרס ישראל יהודית ויהודה ברוניצקי.

פרלמוטר ניהלה בעבר בתי ספר, ובמסגרת תפקידה בעמותה היא הציבה לעצמה מטרה להעצים בתי ספר בחיפה, במגדל העמק ובערים נוספות, וסייעה להפוך אותם למתקדמים ומעוררי השראה. בשיאה של הפעילות עבדה פרלמוטר במקביל מול 12 בתי ספר. במהלך השנים היא יצרה שיתופי פעולה עם בכירים בעולמות החינוך ופיתחה תוכניות ופרויקטים חינוכיים שחלקם פעילים עד היום בעשרות בתי ספר יסודיים. היא ניהלה הדרכות וסדנאות לצוותים החינוכיים וסייעה להם לצלוח תקופות מאתגרות כמו הקורונה ומלחמת חרבות ברזל.

 

 

מנכ"לית עמותת תובנות בחינוך איילת אברמוביץ' הודתה לפרלמוטר ואמרה: "את, שבחרת לעסוק בחינוך כקריירה שנייה, עשית זאת מתוך רצון רב לחולל שינוי ולהשפיע. בעולם שדוחק בנו תמיד לצבור יותר ויותר ולעשות רק למען עצמנו, נדיבות ונתינה הן כמעט תנועה נגד הזרם. נתינה לזולת ונדיבות הן חלק בלתי נפרד ממך, כאשר עבור ילדי הצפון הלכת הכי רחוק שאפשר, ובכל מאודך האמנת ש'לכל ילד הזכות ולנו החובה'".

פרלמוטר סיכמה בהתרגשות: "בהגיעי לגיל 70 החלטתי לפרוש ולהשאיר את הפעילות לצוות חדש ורענן שמוביל את הפעילות בצפון. לפני עשר שנים היה לי חלום להקים בית ספר בפריפריה בצפון ולהוכיח שכל ילד יכול להצליח בהינתן התנאים המתאימים ועם תמיכה והובלה. אבל חלומות לחוד ומציאות. אני עדיין מצפה להגשים את החלום, מיד עם חזרת המפונים לבתיהם וכשהלימודים בצפון ישובו להתנהל כסדרם".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר