-->
פישר בסצנה בסדרה פרקליט במבחן (צילום: מתוך הסדרה)
פישר בסצנה בסדרה פרקליט במבחן (צילום: מתוך הסדרה)

אילן פישר מציג: מחיפה לסדרה סנגור במבחן של נטפליקס

הוא עזב את חיפה בשנת 2005 ומאז הספיק לככב בשלל סדרות וסרטים בארצות הברית לצידם של כוכבי הוליווד. בין צילומים לסרטים דוקומנטריים לצילומי סטילס לקמפיינים - הוא הספיק לקטוף את פרס המצוינות של פסטיבל הקומדיה האיטלקי. כעת הוא משתתף בעונה החדשה של הסדרה סנגור במבחן של נטפליקס ועוקב באדיקות אחרי המצב בארץ בדאגה לאמא שמתגוררת בחיפה

פורסם בתאריך: 23.10.24 04:05

אילן פישר, שאולי זכור לכם כסולן להקת הרוק החיפאית "נזק" בשנות ה-90 וכוכב מדורי הרכילות בשנות ה-2000, מצרף עוד השתתפות בסדרה לרזומה שלו, והפעם בסדרה "סנגור במבחן" (The Lincoln Lawyer) בכיכובו של מנואל גרסיה-רולפו.

"סנגור במבחן" היא דרמה משפטית המגוללת את עלילותיו של מיקי הולר, עורך דין שמנהל את משרדו מהמושב האחורי של מכונית הלינקולן השחורה שלו. הצלחתה הביאה לצילומי עונה שלישית שכעת מוקרנת בנטפליקס. פישר משתתף בה בפרק הרביעי והשישי בעונה זו, שם הוא משחק בעל שרצח את אישתו. אבל העלילה לא מגיעה לסיומה בעונה זו וצפויה להמשיך לעונה הבאה של הסדרה.

"היה לי אודישן. שלחתי את הטייפ כי מאז הקורונה כבר אין אודישנים שמתקיימים בחדר אלא מצלם ושולח", הוא מספר. "קראו לי לפרק אחד ואז אמרו שהם רוצים אותי לעוד פרק אז באתי עוד פעם. זה אמנם תפקיד קטן. עורכת הדין בסדרה משחררת אותי מהכלא כדי ללכת ללוויה ואז אני יוצא החוצה ורוצח את אשתי. כביכול זה מחדל של עורכת הדין ואז עוצרים אותי ומעמידים אותי למשפט. אבל התפקיד לא מסתיים. מעמידים אותי למשפט ואתה לא יודע מה קורה כי זה לא מסתיים. כנראה שהעלילה תמשיך לעונה הבאה כי כרגע סיימו את הצילומים לעונה זו".

בקרוב הוא ישתתף בסרט חדש – Big Finish – שהצילומים שלו מתוכננים להתחיל השנה. "זו קומדיה שמל ברוקס אמור לשחק בה שמגוללת סיפור על קומיקאים שהם זקנים כבר ומתגוררים בבית אבות, אבל בית האבות מתוכנן להיסגר אז הם מתכננים להרים הצגה בשביל לגייס כסף להמשיך להפעילו. זה עדיין לא צולם והתאריך עדיין לא סגור".

 

"כשאני מקבל תפקיד כמו בואן דאם או ב-ncis זה מביא סכום יפה"

 

פישר, שגדל בחיפה, עבר בשנת 2005 לארה"ב שם התמקד בצילום ובמשחק. לאחר שהתמקצע בבית הספר היוקרתי למשחק בלוס אנג'לס של לי שטרסברג בזכות מילגה, הוא הספיק להשתתף במספר סדרות. הוא שיחק בסדרה "ז'אן קלוד ואן ג'ונסון" בכיכובו של ז'אן קלוד ואן דאם, בסדרת הפשע "ncis-לוס אנג'לס" בפרק הפתיחה של העונה השלישית, בסדרה "I Heart Vampires" שנוצרה על ידי חברת-בת של וולט דיסני, והשתתף בשלושה פרקים בתוכנית זוכת פרס האמי "Studio City".

כמו כן הספיק פישר להשתתף בסרטים רבים, ביניהם: "The Chosen One" בכיכובו של רוב שניידר, Acceleration בכיכובם של שון פטריק פלנרי ודולף לונדגרן, "פני עור – הסיפור המקורי של המנסרים מטקסס" בכיכובם של סטיבן דורף וטרנס "פין" ג'ונס, "9/11" בכיכובם של צ'ארלי שין ווופי גולדברג, Senior Entourage בכיכובם של מארק ריידל ואדוארד אסנר, ולאחרונה בסרט Sweetwater  – סרט ביוגרפי על הספורטאי נט קליפטון, הכדורסלן האפרו-אמריקאי הראשון שחתם בליגת האן.בי.איי.

באפריל הוכרז פישר כזוכה בפרס המצוינות של פסטיבל הקומדיה האיטלקי לשנת 2024 שהתקיים בלוס אנג'לס. בין לבין הוא מצלם צילומי סטילס וסרטוני תדמית של קמפיינים, כפי שקרה בקמפיין המפורסם של בר רפאלי עם סולן להקת אירוסמית סטיבן טיילר למותג קרולינה למקה ולאחרונה צילם את צילומי הסטילס של הקמפיין לבית ההשקעות מיטב בו מככב כוכב הסדרה חברים דיויד שווימר.

על התוכניות העתידיות הוא אומר: "מביאים לי תאריכים של אודישנים ואומרים לי זה בינך לבין מישהו. כמו שקרה לי בסרט "רכבת הקליע" (Bullet train) עם בראד פיט ובסוף לא קיבלתי. הייתי האפשרות הסופית אבל בסוף לקחו מישהו אחר. משחק זה הפאשן שלי אבל אני כבר לא מגיש את עצמי. יש לי סוכן שאם שולחים לו אודישן אני עושה".
אבל זה לא הקריירה המרכזית שלך.
"המשחק משלם יפה. כשאני מקבל תפקיד כמו בואן דאם או ב-ncis זה מביא סכום יפה כי זה טלוויזיה וזה תמלוגים, אז זו הכנסה די יפה אבל זה לא מספיק. אז אני צלם ומפיק ועושה גם סרטים דוקומנטרים. עכשיו סיימתי לצלם סרט דוקומנטרי על המלחין והמנצח הנרי מנסיני שכתב את המנגינה לפנתר הוורוד שחוגגים מאה שנה להולדתו ולכבוד זה הקליטו מחדש את כל הלהיטים שלו עם כל מיני כוכבים. אז הלכתי וצילמתי את הזמר והשחקן מייקל בובלה, את ליזו, השחקנית והזמרת סינתיה אריבו, השחקן גף גולדבלום ועוד".

הכרזת פסטיבל הקומדיה האיטלקי על זכייתו בפרס המצויינות (צילום: מתוך אתר הפסטיבל)

הכרזת פסטיבל הקומדיה האיטלקי על זכייתו בפרס המצויינות (צילום: מתוך אתר הפסטיבל)

 

למרות שאוטוטו הוא סוגר עשרים שנה בארצות הברית, הקשר לישראל לא התנתק מעולם. משפחתו מתגוררת עדיין בחיפה והוא מקפיד לקפוץ לביקור מולדת כשהוא מתגעגע לעיר ילדותו, כפי שקרה באפריל. החדשות מהמלחמה והמצב הביטחוני שמוקרנים בערוצי החדשות שם גורמים לו לעקוב בקביעות אחר המתרחש כאן.
בתעשייה שם אתה מזוהה כשחקן ישראלי?
"הם יודעים. מי שיודע יודע כי אני אומר שאני ישראלי".

איך היחס לישראלים שם לאור המלחמה? מרגישים שינוי?
"האמת אני אגיד לך, אני לא מרגיש כלום. כל מי שאני פוגש ואומר שאני מישראל אז הוא אומר לי 'אמייזינג' או 'יללא, תנצחו כבר'. זה התגובות שאני מקבל. לא נתקלתי באנטישמיות מאז שאני פה. כלום. ההפגנה היחידה שראיתי של פרו-פלסטינים זה כששלחו אותי מערוץ 12 לצלם את ההקרנה שגל גדות הקרינה על הזוועות של השבת השחורה. שלחו אותי לראיין את גלעד ארדן ושם הייתה ההפגנה היחידה שנתקלתי בה. אני יודע שהיה פה בקולג'ים ובאוניברסיטאות הפגנות אבל ראיתי את זה בחדשות".

ויש דאגה למשפחה שעדיין בחיפה?
"מה זה דאגות? אחי גר בקריות ואמא בחיפה ולפחות יש לה ממ"ד. אבל אחי גר בבניין והמקלט למטה ויש לו שתי ילדות וזה מלחיץ. אני כל יום עוקב לראות מה קורה בארץ. זה באסה. אבל אני גם סומך עלינו. גדלנו עם מסיכות אב"כ בבית ספר בתקופת מלחמת המפרץ כשאנחנו מדביקים סילוטייפ על הדלתות, זה הילדות שלנו. אז איך שהוא אנחנו רגילים. אבל זה לא היה כל יום כמו עכשיו. אז אני כל בוקר מתעורר ונכנס לאתרים ישראלים. זה הקפה הראשון שלי על הבוקר, ואז אני נכנס לחדשות פה לראות מה אומרים עלינו פה, בארצות הברית".

ומה אומרים?
"פוקס ניוז תמיד מפרגנים לישראל בתגובות שם, וסי.אן.אן זה פיפטי-פיפטי למרות שלאחרונה הם באמת מפרסמים את מה שקורה. הם מתחילים להבין לאט לאט שזה כן ארגון טרור וכן יורים על אזרחים".

אתה מתוכנן לבקר את המשפחה בקרוב?
"יש לי כרטיס טיסה פתוח. אני רק צריך להחליט מתי. אני לא מפחד. מה שמבאס זה שיכולים לבטל טיסות. רציתי עכשיו לבוא, אבל נראה לי שאני אבוא בסביבות הסילבסטר".

 

פישר בסצנה בסדרה פרקליט במבחן (צילום: מתוך הסדרה)

פישר בסצנה בסדרה פרקליט במבחן (צילום: מתוך הסדרה)

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר