-->
צ'רבוננקו מחוץ לבית האח הגדול (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלו)
צ'רבוננקו מחוץ לבית האח הגדול (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם שלו)

בלי חרטות: דני צ'רבוננקו הודח מ"האח הגדול"

שלושה ימים לפני הגמר הגדול, הדוגמן החיפאי דני צ'רבוננקו הודח אמש מבית האח הגדול. "יש דברים שאין לי שליטה עליהם", הוא סיכם עם עזיבתו, "אני הכי שמח בעולם שהגעתי למעמד הזה. זו היתה התקופה הכי מטורפת בחיים שלי"

פורסם בתאריך: 19.9.24 08:44

הדוגמן החיפאי דני צ'רבוננקו הודח אמש (רביעי) מבית האח הגדול, שלושה ימים בלבד לפני הגמר הגדול, והפך למודח ה-23 של העונה. כעת נותרו בגמר שיתקיים במוצאי שבת חמישה דיירים – אור בן דוד, הדר שירי, יוסי פריאנטי, נועם מדר ופרידה עוזיאל.

צ'רבוננקו מתגורר בקרית אליעזר. את תחילת הדרך בעולם הדוגמנות עשה בשנת 2013, כשהיה בן 17, כשהתמודד בתחרות "נער ונערת השנה של הצפון" – תחרות תגליות שארגנו הצלם שאול בכר והמפיקה זאזא כהן. הוא קטף את התואר בהליכה והוחתם על ידי סוכנות יולי. מאז הספיק צ'רבוננקו לככב בקמפיינים נחשקים ובתצוגות אופנה של המעצבים הגדולים בעולם, ולימים שינתה הסוכנות את שם משפחתו ללה-בון.

 

 

ב"האח הגדול" סיפק צ'רבוננקו אמרות כמו "עדיף ציפור אחת על העץ מדבש על הרצפה", "אפילו בכתוביות של סוף הסרט את לא מופיעה", "אתה שם את המוח שלו בציפור, היא נתקעת בעמוד", "לכל מחשב יש אנטי וירוס ולי יש אנטי צבועים", "מאיפה הביאו לי את הכוכב הנופל הזה?" ו"אני לא שחר למריחה, לא מורחים אותי" – והקפיץ את מספר העוקבים בדף האינסטגרם שלו.

אתמול, עם עזיבתו את הריאליטי, אמר צ'רבוננקו: "הכל בסדר. יש דברים שאין לי שליטה עליהם, ואני הכי שמח בעולם שהגעתי למעמד הזה. אני מאחל לכל החברים שלי שם הצלחה, ותודה על התקופה הכי מטורפת בחיים שלי".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר