הסרט התיעודי עוד "נחזור לרקוד" (צילום: יח"צ)
הסרט התיעודי עוד "נחזור לרקוד" (צילום: יח"צ)

לראשונה בקולנוע בישראל: הסרט התיעודי על הטבח בנובה מגיע לקריון

הסרט "עוד נחזור לרקוד" שעוסק במסיבת הנובה ומשלב צילומים בלעדיים שצילמו המשתתפים בה, יוקרן בהקרנת טרום בכורה בקריון, שלאחריה תתקיים שיחה עם הבמאי יריב מוזר שהגיע ב-7 באוקטובר לאזור המסיבה. הסרט מעניק מבט מעמיק של לפני, במהלך ואחרי האירוע שהפך לזירת טבח

פורסם בתאריך: 4.9.24 13:33

מחר (חמישי) תיערך בקריון בקרית ביאליק הקרנת טרום בכורה ושיחה עם יריב מוזר, במאי הסרט התיעודי "עוד נחזור לרקוד" שעוסק במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר ומשלב צילומים בלעדיים שצילמו המשתתפים בה. הסרט מעניק מבט מעמיק של לפני, במהלך ואחרי האירוע שהפך לזירת טבח, ויש בו ראיונות עם חוקרים, עם חיילים ועם עיתונאים – כולם המומים מהזוועות שנחשפו אליהם, כמו גם צילומים בלעדיים מהפסטיבל. הסיפור מובא במילים שלהם, רגע אחר רגע, באינטנסיביות קלסטרופובית ובשילוב של חומרי ארכיון וצילומים נדירים.

מוזר, שהגיע ב-7 באוקטובר לאזור המסיבה כי הרגיש בדמו שהוא חייב לתעד את הזוועות שהתרחשו שם כדי שיהיו זיכרון לדורות, יחשוף במפגש את הלבטים ואת ההחלטות האמנותיות מאחורי יצירת הסרט, ואת העבודה עם גופי שידור בינלאומיים כמו רשת BBC הבריטית וחברת פרמאונט האמריקאית. מוזר אסף עדויות וסיפורים נוראיים ומצמררים משורדי הטבח, נשים וגברים וצעירים שכל חטאם היה התשוקה והאהבה למוזיקה, שיצאו לרקוד ורובם לא חזרו הביתה. הכל משודר ללא צנזורה כדי לתת ביטוי אמיתי ועמוק לאסון שאירע במסיבה.

 

 

מוזר, יליד תל אביב, שירת בצבא כקצין בחיל התותחנים. הוא היה שותף ליצירת סרטים עלילתיים ותיעודיים רבים, ובהם "שבלולים בגשם", "גברים בלתי נלאים", "יומני גולדה: הותר לפרסום", "איזנקוט" ו"הפנקס האדום".

מתחם בית הקולנוע בקריון קרית ביאליק. התכנסות ב-19:30, תחילת הקרנה ב-20:00, ולאחריה שיחה עם הבמאי. כרטיסים באפליקציית my ofer ובאתר הוט סינמה.

 

הבמאי יריב מוזר (צילום: יח"צ)

הבמאי יריב מוזר (צילום: יח"צ)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר