הדס בן ארצי (צילום: אריק רובין)
הדס בן ארצי (צילום: אריק רובין)

טובי 60 ללא הגבלה: תופסים ראש עם הסימפונית

ביום ראשון תקיים הסימפונית קונצרט בלתי שגרתי באודיטוריום ושמו "קונצרטה". את המופע תנחה השחקנית הדס בן ארצי, על הנגנים ינצח רותם ניר, וביחד הם יספקו הצצה קומית לעולם המוזיקה הקלאסית עבור הקהל המבושם שייהנה מכוסיות של המשקה החיפאי טובי 60

פורסם בתאריך: 25.6.24 11:26

ביום ראשון תקיים התזמורת הסימפונית חיפה קונצרט בלתי שגרתי באודיטוריום ושמו "קונצרטה". את המופע תנחה השחקנית ואושיית הרשת החיפאית הדס בן ארצי, על הנגנים ינצח רתם ניר, וביחד הם יספקו הצצה קומית לעולם המוזיקה הקלאסית מנקודת המבט של הרשתות החברתיות. לפני המופע יוכלו רוכשי הכרטיסים, שמחירם 65 שקל, ליהנות מכוסית של המשקה החיפאי טובי 60 במבואת האודיטוריום ללא הגבלה, כשברקע ינגן הרכב ג'אז של הביג בנד.

התזמורת תבצע יצירות מופת קלאסיות מאת ברנשטיין, בריטן, ארטי שאו, ביזה ושוסטקוביץ', שיונגשו עם עובדות היסטוריות מתובלות בהומור ובאמצעות פעילות אינטראקטיבית בשיתוף עם הקהל באמצעות סמארטפונים.

 

 

בן ארצי היא שחקנית, יוצרת תוכן, מפיקה ומנחה, בוגרת לימודי תיאטרון בסמינר הקיבוצים ולימודי קופירייטינג במכללת תלתן. היא הבעלים של לכו תחפשו – פופ אפ להשכרת תחפושות שאותו היא מפעילה בכל שנה לפני פורים.

ניר הספיק בגילו הצעיר – 26 – לנצח על מיטב התזמורות בישראל. הוא משמש עוזר מנצח באופרה הישראלית ובתזמורת הקאמרית הישראלית, ובשנים האחרונות שימש נגן בסון בתזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון. ניר הוא בוגר בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה במגמות ניצוח ובסון, והוא זכה בתחרויות הניצוח שרביט הזהב וחממת המנצחים של התזמורת הקאמרית הישראלית. ניר סיים בהצטיינות את לימודיו בתיכון לאמנויות תלמה ילין ושירת בצה"ל במעמד של מוזיקאי מצטיין כמעבד לרביעיות כלי קשת.

שדרות הנשיא 138. פתיחת דלתות: 20:00, תחילת המופע: 21:00.

 

רתם ניר (צילום: יואב ארטשיק)

רתם ניר (צילום: יואב ארטשיק)

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. נועם

    אם הדס בן ארצי, השחקנית הכושלת והצווחנית, זה הכי טוב שמצאתם אז נוותר כי זו חלטורה בשקל וחצי. פעם הבאה תביאו מישהי איכותית אם אתם רוצים שיתייחסו אליכם ברצינות ואל תקחו את הכי זולה ונואשת שמצאתם.

  2. ווהר

    נועם זו תגובה מזעזעת ומיותרת, הדס בן ארצי היא אישה טובה, אכפתית משכמה ומעלה, מזה שנים שהשקיעה את כל כולה בתוכן איכותי ובסיוע לכל מי שצריך הפקות בחיפה. שיחקה לצדי בסרט קולנוע איכותי זוכה פרסים בינלאומיים. ובמשך שנים הולכת עם הלב שלה באומנות. המופע נשמע ראוי. ואני בטוחה שהכרטיסים יימכרו כמו לחמניות טריות. בהצלחה לאומנים של חיפה! ולהדס המדהימה!

  3. חגית

    הדס בן ארצי היא דמות פאתטית. אשה גסה. מכירה אותה מהשוק. אני לא יודעת אם אני יותר נגעלת ממנה או יותר מרחמת עליה.

  4. הדס בן ארצי

    התגובות הלא ראויות מגיעות מדמות אחת שמזדהה בשמות שונים כבר תקופה,אני אגב כבר יודעת במי מדובר ,סיפור מוכר ושאני לא אכנס אליו/אצבע אותו/אתרגש מזה.אני אמשיך בעשייה ועם חיוך בלב שכנראה הדמות הזו היא המעריצה הכי גדולה שלי(בסתר) כי מרגיש שהדמות אחרי בכל מקום…..

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר