מעצרו של אחד מהחשודים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצרו של אחד מהחשודים (צילום: דוברות המשטרה)

חיפאים התחזו למפונים מהדרום – והונו באלפי שקלים

מספר צעירים מחיפה התחזו בחודשים האחרונים למפונים מהדרום, התמקמו בתחנת דלק ביציאה מירושלים - ובמצג שווא שלשלו לכיסם אלפי שקלים מתושבים תמימים. כך פעלה השיטה

פורסם בתאריך: 14.7.24 13:40

שוטרי מחוז ירושלים בדקו בחודשים האחרונים תלונות על הונאה והתחזות של כמה צעירים, שטענו שהם תושבי הדרום שזקוקים לסיוע, ותודות לטוב לבם של תושבי הבירה הצליחו לשלשל לכיסם סכום כספי נכבד.

הצעירים – כולם תושבי חיפה – פעלו בתחנת דלק ביציאה מירושלים. הם פנו לעוברי אורח, הציגו את עצמם כמפונים מהדרום שזקוקים לכסף על מנת לתדלק והבטיחו שעם הגעתם הביתה, אל הדרום, הם ישלחו בחזרה את הכסף. לאחר כמה תלונות במשטרת ירושלים נעצרו החשודים על ידי שוטרי תחנת לב הבירה, ומעצרם הוארך.

לטענת המשטרה, במקרה הראשון שנחקר, ב-8 במאי בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח מתושבת על כך שכמה צעירים ניגשו אליה בתחנת הדלק וביקשו סיוע בתדלוק רכבם. היא משכה 400 שקל ונתנה אותם לצעירים. לאחר שעוברי אורח הפנו את תשומת לבה לכך שהצעירים עומדים במקום כבר מספר ימים, היא הבינה שנפלה קורבן לתרמית והזעיקה את השוטרים, שהעבירו את החשודים לחקירה. בסיום חקירתם הם שוחררו בתנאים מגבילים תוך התחייבות שהמקרה לא יקרה שוב.

 

 

בתחילת השבוע שעבר הוגשה תלונה מקוונת ברוח דומה, ולאחר שהמתלונן העביר לידיהם 300 שקל הבטיחו הצעירים כי ברגע שהם יגיעו לעיר מגוריהם בדרום הם יבצעו העברה כספית ויחזירו לו את הכסף. לדבריו, עד כה הכסף לא הושב. בעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה.

ביום חמישי בשעות הערב התקבלו דיווחים נוספים על אותם חשודים שפועלים שוב בתחנת הדלק. למקום הוזעקו שוטרי תחנת לב הבירה, שאיתרו ועצרו שני חשודים בחשד לעבירת קבלת דבר במרמה. להערכת חוקרי המשטרה שלשלו החשודים לכיסם אלפי שקלים.

לאחר חקירתם הובאו הצעירים בפני בית המשפט, שהאריך את מעצרם עד ליום שלישי.

 

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. מה?

    הם נעצרו על ידי המשטרה הבטיחו שלא יעשו זאת שוב, ואז חזרו על אותה המרמה? כאילו כבר נתפסתם, אז לפחות תשנו את סיפור הכיסוי, כמה אהבלים הם יכולים להיות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר