הקוקאין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)
הקוקאין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

סוכלה הברחה של 210 ק"ג קוקאין בשווי 100 מיליון שקל

שוטרי ימ"ר מחוז ירושלים, בודקי המכס וחוקרי יס"מ בנמל חיפה שמו ידם על מכולה שהגיעה לנמל, ובתוכה הוסלק סם מסוג קוקאין במשקל של כ-210 ק"ג. ובשווי מוערך של 100 מיליון שקל. במשטרה מעריכים כי מדובר ברשת ייבוא ובציר הברחה מרכזי של קוקאין לתוך ישראל

פורסם בתאריך: 11.7.24 15:15

היחידה המרכזית במשטרת מחוז ירושלים ועובדי המכס בנמל חיפה סיכלו הברחת ענק של קוקאין בשווי מוערך של כ-100 מיליון שקל. אתמול (רביעי) עצרו בלשי המשטרה שלושה חשודים בפרשה, ומעצרם הוארך בבית המשפט.

לפני שבועות אחדים, בפעילות של ימ"ר מחוז ירושלים, איתרו הבלשים במרכז הארץ 16 ק"ג סם מסוג קוקאין שהוסתר בקופסאות אורז, ונעצרו חשודים המעורבים בכך. כעת חלה התפתחות משמעותית בחקירת המשטרה, ובחקירה סמויה נחשף משלוח רחב היקף של קוקאין אשר עושה דרכו ארצה.

 

 

בשיתוף פעולה עם בודקי המכס ועם חוקרי יחידת הסמים והמכס (יס"מ) בנמל חיפה, מיד עם הגעת המשלוח שמו חוקרי הימ"ר את ידם על מכולה שהגיעה לנמל, שבתוכה הוסלק סם מסוג קוקאין במשקל של כ-210 ק"ג. לאחר תפיסת המכולה המשיכו חוקרי הימ"ר בחקירה הסמויה, עד שאתמול היא הפכה גלויה עם מעצרם של שלושת החשודים הנוספים.

השלושה – תושבי בת ים וראשון לציון בשנות ה-30 וה-40 לחייהם – הועברו לחקירה בימ"ר ובסיומה הובאו לבית משפט השלום להארכת מעצרם. בתום הדיון הורה בית המשפט על הארכת מעצר בכמה ימים. מעצרם של שלושת החשודים מצטרף לשני חשודים נוספים שעדיין עצורים – תושבי הרצליה ומודיעין.

במשטרה מעריכים כי מדובר ברשת ייבוא ובציר הברחה מרכזי של קוקאין לתוך ישראל.

 

הקוקאין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

הקוקאין שנתפס (צילום: דוברות המשטרה)

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר