החשוד והשוטר הסמוי בשוק הפשפשים לפני מעצרו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
החשוד והשוטר הסמוי בשוק הפשפשים לפני מעצרו של החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

מיליון שקל: הסחטן משוק הפשפשים יועמד לדין

הפרקליטות הגישה הצהרת תובע נגד תושב נצרת בן 51, שלפי החשד סחט באיומים במשך שנים כמיליון שקל מבעלי דוכנים בשוק הפשפשים תמורת הפעלתם. החשוד נעצר לפני כשלושה שבועות בתום חקירה סמויה שנוהלה בימ"ר חוף לאחר שאיים על שוטר סמוי שממנו הוא דרש 200 שקל

פורסם בתאריך: 10.8.23 16:36

בתום חקירה סמויה שנוהלה ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף הוגשה הבוקר (חמישי) הצהרת תובע נגד תושב נצרת בן 51, שלפי החשד סחט באיומים במשך שנים כמיליון שקל מבעלי דוכנים בשוק הפשפשים בגין הפעלתם.

מעדויות שנאספו במשרדי הימ"ר עולה כי החשוד מגיע בכל יום שבת לשוק הפשפשים וגובה מבעלי הדוכנים בשוק, תוך השמעת איומים, 200 שקל עבור הפעלת הדוכן, אף שעיריית חיפה מאפשרת הפעלת הדוכנים בשוק בימי שבת ללא תשלום. עוד עולה מהחקירה כי כאשר בעלי הדוכנים סירבו לשלם לחשוד את הכסף, הוא השמיע כלפיהם איומים קשים. באחד מהמקרים איים החשוד על בעל דוכן כי "ישבור לו את הרגליים ויעיף אותו מהשוק" ועל בעל דוכן אחר איים כי "ישרוף לו את העסק".

 

 

ב-22 ביולי ערכה הימ"ר ביום, שבמסגרתו נשלחו כמה שוטרים סמויים וברשותם סחורה לצורך הקמת דוכנים בשוק. אחד מהם פנה אל בעלי הדוכנים, ואלה הצביעו לו על החשוד כ"בעל השוק" וכמי שקובע את מיקום הקמת הדוכנים. השוטר הסמוי פנה אל החשוד, שהורה לו היכן למקם את הדוכן, דרש ממנו 200 שקל על הקמתו והבהיר לו כי אם אין בכוונתו לשלם, הוא לא יאפשר לו לפתוח את הדוכן.

השוטר לא שילם עבור הדוכן והחל להקים אותו. החשוד הבחין בכך, ניגש אל השוטר הסמוי ודרש ממנו תשלום, תוך בעיטות בחפצים שהיו בדוכן ואיומים על השוטר הסמוי כי ישרוף אותו עם הבגדים. בשלב הזה השוטר שילם לחשוד 200 שקל, ומיד אחר כך עצרו בלשי הימ"ר את החשוד לחקירה בחשד לביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה ועוד.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר כאמור הגישה נגדו פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הצהרת תובע. בימים הקרובים יוגש כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

תגובות

6 תגובות
6 תגובות
  1. דודו

    השופטים הכנונים ישחררו אותו או שיפסקו באזהרה
    בושה
    בדובאי היו מאפסנים את הזבל הזה ל.עשרות שנים

  2. זאביק

    לפני כמה שנים רציתי גם למכור כמה חפצים שם אז הלכתי ושאלתי את כל בעלי הדוכנים כמה עולה לעמוד על ריבוע של 2 מטר או למכור כמה דברים על שטיח למשל התשובה של כולם היתה שהעירייה גובה 200 שח למטר בערך.אז או שהם שם מתאגדים וכל הכסף מתחלק בסופו של דבר או שהעירייה באמת היתה לוקחת או שיש משהו אחר .ועוד בשבתות לקחת כסף לא הגיוני!!!

  3. אילן1

    מהדוגמאות הטובות ביותר למה אסור להאמין לעיתון. העצור הוא זה שמנהל את השוק מטעם העיריה מאז 2006, עבר יחד עם השוק שלושה מיקומים שונים, עובד שם צמוד עם פקחים של העיריה… ממש ממש לא איזה אורח שבא לאסוף פרוטקשן.

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר