נחזור קצת אחורה: תחילת חודש אוגוסט והרשתות החברתיות נשטפו במגוון פרסומות צבעוניות ובתדירות אגרסיבית למדי, שלא מאפיינת עסק חיפאי ממוצע. חוץ משמות המותגים ותמונות אוכל שגורמות לכל צופה להזיל ריר- לא סיפרו לנו דבר. האפקט עשה את שלו ועניין רב נוצר סביב השמות הללו. אחרי עבודת תחקיר מעמיקה, היום אנחנו יכולים לספר לכם מי הנבחרת שעומדת מאחורי המיזם ומה הרעיון החדשני אומר.
קבוצת היזמים המרשימה המורכבת מארבעה שותפים: ערן לוי מייסד רשת המסעדות האסיאתיות טאטאמי ואזומאמי, איש הפרסום שון שאול (הנכד של זיגי שאול), וצמד השפים המובילים יאיר פיינברג ואלי הופנר (הבעלים של חברת הייעוץ הקולינרי פיינקוק) הם אלה שהגו את הרעיון על מטבח קצה איכותי שעובד רק על פני הזמנות, טריות יום ביומו.
אז אתם שואלים מה הרעיון?
צמד השפים רקחו במשך חודשים ארוכים חמישה(!) תפריטים מהודקים ומוקפדים ביותר אשר מטרתם הסופית להגיע בצורה מושלמת ללקוח בדרך המקובלת קיום- משלוח. קראתם נכון, לא תוכלו להגיע אל בית העסק ולשבת כמו במסעדה ולא תוכלו לאסוף בטייק אווי. היזמים בנו מטבח מקצועי משוכלל, רחב וגדול עם מחלקות מסודרות המשרתות את כל אחד מחמשת הקונספטים. עד לכתיבת שורות אלה נחשפו לקהל הרחב 2 מותגים מתוך חמישה שעתידים להגיע, לפי מקורבים חמשת הקונספטים יצאו לשיווק בתוך חודשיים.
הקונספט הראשון נקרא ג׳מילה ג׳מיל ותמצאו שם מגוון כריכי ארוחה המורכבים מלחמניות משוגעות עם בשר, עוף, דגים עם אופציה טבעונית. הקונספט השני נקרא קוקוריצה וניתן למצוא שם את כל מה שקשור לעוף, החל מחלקי עוף בגריל ועד שניצל וכנפיים קריספיות.
נוסף על המסתוריות הרבה, היזמים החליטו לאתגר עוד יותר את הלקוחות החליטו לקרוא לחברה החדשה- רוחות של תשוקה בע״מ. אז אם ראיתם בפירוט האשראי של בן/בת הזוג את השם המדובר, אל חשש, זה בסך הכל אוכל. אין ספק שנהיה מעניין בחיפה
כתבה שיווקית
תגובות