דיני עבודה. עורכי הדין רועי סבג ומיכל לביא (צילום: ניב קנטור)
דיני עבודה. עורכי הדין רועי סבג ומיכל לביא (צילום: ניב קנטור)

עורך דין לדיני עבודה בחיפה: כתובת מקצועית לעובדים ולמעסיקים

משרד עורכי הדין רועי סבג בחיפה עוסק אך ורק בתחום דיני העבודה ומייצג הן עובדים והן מעסיקים. "אנחנו עושים את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב", אומר עו"ד סבג. הניסיון שצברנו לאורך השנים בתחום והעובדה שאנחנו עוסקים בנושא בכל יום, מבוקר ועד ערב, מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו שירות ברמה גבוהה מאוד של מקצועיות"

פורסם בתאריך: 24.6.24 17:49

עשייה חברתית ונתינה לקהילה זורמות בעורקיו של עו"ד רועי סבג מאז ומתמיד, ולכן היה זה אך טבעי עבורו שיבחר לעסוק בתחום דיני העבודה. "דיני העבודה משלבים הרבה מאוד אלמנטים חברתיים ועניינים סוציאליים", הוא אומר. "בסופו של דבר, אנחנו, כבני אדם, מבלים את רוב הזמן שלנו במקום העבודה. מקום העבודה עבור רובנו הוא הבית השני. עובד שטוב לו במקום העבודה שלו, הוא עובד שמפרנס את משפחתו בכבוד".

את משרד הבוטיק העצמאי שלו בחיפה פתח עו"ד סבג לפני כשש שנים, לאחר שצבר ניסיון רב בתחום דיני העבודה כשכיר במשרד גדול בתל-אביב. הייחוד של משרדו הוא בכך שהוא עוסק אך ורק בדיני עבודה, ולא בשום תחום משפטי אחר, והוא מייצג הן עובדים והן מעסיקים. לאחרונה, אף נבחר המשרד על ידי מדריך הדירוג היוקרתי BDI code  כמשרד מוערך בישראל בתחום דיני העבודה לשנת 2024.

עו"ד סבג: "הניסיון שצברנו לאורך השנים בתחום דיני העבודה לצד העובדה שאנחנו עוסקים בנושא בכל יום, מבוקר ועד ערב, מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו שירות ברמה גבוהה מאוד של מקצועיות. אנחנו עושים את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב, הן בייעוץ שוטף והן בייצוג של מעסיקים ושל עובדים בבתי הדין לעבודה בכל רחבי הארץ, אך בעיקר בבית הדין האזורי לעבודה בחיפה".

עו"ד סבג, נשוי פלוס 2, סיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת חיפה, ולאחר מכן עבד במשך מספר שנים במשרד עורכי הדין פינברג ושות', המשרד הגדול בישראל בתחום יחסי העבודה והמשרד היחיד בארץ המייצג אך ורק מעסיקים. בתפקידו הציבורי מכהן כיום עו"ד סבג כיו"ר ועדת בית הדין לעבודה של לשכת עורכי הדין במחוז חיפה. כמו כן, בעבר שימש מנהל מחקרים מטעמו של פרופ' מרדכי מירוני, מחלוצי משפט העבודה בישראל, והיה שותף לכתיבת מאמרים וספרים בתחום משפט העבודה הפרטי והקיבוצי. מהסתדרות העובדים במרחב חיפה הוענקה לעו"ד סבג תעודת הצטיינות בחקר משפט העבודה על שם דורון מייבלום ז"ל, נשיא בית הדין האזורי לעבודה בחיפה. עוד ברזומה שלו – סגן יו"ר ועדת נוער וצעירים של עיריית חיפה, וכיום הוא חבר בוועדת הרווחה של העירייה. על מפעל ההזנה שהקים לחיילים בודדים, קיבל בעבר את מגן שר הרווחה.

לפני כחצי שנה הצטרפה למשרדו של עו"ד סבג, עו"ד מיכל לביא, גם היא בוגרת לימודי משפטים באוניברסיטת חיפה. גם עו"ד לביא הביאה איתה ניסיון רב ממשרד עורכי הדין פינברג, שם עבדה יותר מעשור. "שם גם הכרנו", מספר עו"ד סבג, "וזה היה בית הספר הטוב ביותר שלנו לדיני עבודה. במסגרת עבודתה במשרד עורכי הדין פינברג, מיכל ייצגה את המעסיקים הכי גדולים במשק, כמו הבנק הבינלאומי, בנק מזרחי טפחות, בנק לאומי, חברת אלדן ועוד".

כאמור, משרדו של עו"ד סבג מייצג הן עובדים והן מעסיקים, ועם לקוחותיו נמנים חברות כוח אדם, חברות שירותים, חברות ניקיון, חברות שמירה, מסעדות ובתי עסק רבים. התיקים במשרדו עוסקים בנושאים שונים כמו התעמרויות במקום העבודה, פיטורים לא חוקיים, זכויות עובדים, מניעת הטרדות מיניות ועוד.

עו"ד סבג, ספר על תיק מעניין שהיה בטיפולך.

"ייצגתי עובד שפוטר ממקום עבודתו בשל עמדותיו הפוליטיות בימים של המחאה הגדולה נגד הרפורמה המשפטית. העובד הביע את דעתו בנושא במקום העבודה וברשתות החברתיות, והמנהל שלו, שלא תמך בדעותיו, פיטר אותו. הגשנו תביעה לבית הדין לעבודה וביקשנו צו להשיב את העובד לעבודתו, בנימוק שמדובר בפיטורים לא חוקיים ומטעמים פסולים. לא רק שהצלחנו ופיטוריו בוטלו, מנהלו, הבעלים של החברה, אף חויב להתנצל בפניו".

מייצגים מילואימניקים ומילואימניקיות

בצל המלחמה המתמשכת, שסופה אינו נראה באופק, נבחר משרדו של עו"ד סבג על ידי משרד הביטחון לייצג מילואימניקים ומילואימניקיות, שנפגעו במקום עבודתם בעקבות שירות המילואים שלהם. "הליווי המשפטי ניתן להם ללא עלות מצידם", מסביר עו"ד סבג, "התהליך כולו הוא בתקצוב משרד הביטחון. במשרד הביטחון פועל בימים אלה מערך סיוע משפטי מיוחד לחיילי מילואים, שפוטרו או נפגעו באיזושהי צורה במקום עבודתם עקב שירותם. משרד הביטחון מפנה אותם אלינו, ואנחנו פועלים בשמם במישור המשפטי, בין אם על ידי הוצאת מכתבי התראה ובין אם על ידי הגשת תביעות נגד המעסיקים שהפרו את זכויותיהם".

ויש הרבה מקרים כאלה?

"בהחלט. לא מעט מילואימניקים שעשו מילואים שלושה, ארבעה וחמישה חודשים גילו שתנאיהם בעבודה הורעו, שקיצצו להם את המשרה או שאפילו פוטרו. כל מילואימניק כזה, זכאי, בסבירות גבוהה מאוד, להגיש תביעה נגד מעסיקו במימון במשרד הביטחון. אנחנו גאים על כך שנבחרנו להיות המשרד בחיפה שייצג את אותם אנשי המילואים".

אבל לא רק המילואימניקים נפגעים מהמצב המלחמתי. לדברי עו"ד סבג, גם לא מעט נשות אנשי מילואים נפגעות במקום עבודתן. "על נשות אנשי המילואים רובץ בימים אלה נטל משמעותי בכל משימות הבית וגידול הילדים. לכן, בשל המצב, רבות מהן ביקשו להפחית מהיקף משרתן או לעבוד מהבית, ולא כל המעסיקים מוכנים לכך. גם תיקים כאלה יש אצלנו לא מעט".

אז בין אם אתם מעסיקים הזקוקים לייעוץ וליווי משפטי בדילמות הקשורות להעסקת עובדיכם ובין אם אתם עובדים שהורעו תנאיכם, פוטרתם או זכויותיכם נפגעו בכל צורה שהיא, כדאי שתדעו שבחיפה פועל משרד עורכי דין עתיר ידע וניסיון, המתמקד כל-כולו בדיני עבודה ומעניק ללקוחותיו שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך.


רועי סבג – משרד עורכי דין לדיני עבודה, שדרות פלי"ם 2, חיפה

טל': 04-6250000

דוא"ל: [email protected]

אתר אינטרנט: https://law-sabag.co.il/

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר